PENYANYI 
rock Awie selamat bergelar suami kepada Sharifah Ladyana Syed Shamsuddin dengan sekali lafaz pada jam 12.10 tengah hari tadi.
Menurut vokalis kumpulan Wings itu antara sebab utama beliau memilih wanita 29 tahun itu sebagai suri hatinya adalah kerana keikhlasan hatinya.
“Keikhlasan itu menambat hati saya untuk menyuntingnya. Bagi saya kebahagian ini bukan untuk saya seorang, sebaliknya kepada anak-anak saya yang perlukan belaian ibu.
“Dia wanita yang bersederhana dalam segala hal serta pandai membawa diri. Paling penting, dia bukan saja menerima saya seadanya tetapi juga turut menerima anak saya tanpa sebarang syarat,” katanya kepada BH Online.
Kedua-dua mempelai memilih persalinan berwarna hitam untuk majlis mereka itu  yang di buat di lokasi yang dirahsiakan atas permintaan penyanyi itu dan ahli keluarganya.
Majlis perkahwinan itu turut dihadiri oleh anak-anak Awie dan anggota keluarga terdekat.  Majlis resepsi juga akan diadakan malam ini di tepi pantai dengan dihadiri kira-kira 250 tetamu.
Ini merupakan perkahwinan ketiga Awie. Sebelum ini beliau pernah berkahwin dengan Arni Nazira pada tahun 1998 dan dikurniakan dua orang anak perempuan iaitu Puteri Aleeya Antasha,16 dan Puteri Aleefa Antasha, 14.
Perkahwinan kedua Awie bersama dengan Rozana Misbun pada 2006 juga tidak bertahan lama selepas tidak tinggal sebumbung sejak tahun 2014. Mereka berdua dikurniakan tiga orang anak iaitu Putera Ahmad Merrah, 9; Putera Ahmad Rezzki, 8, dan Puteri Qasseh Antasha, 6
.