Sunday, January 1, 2012

Umie, Erra, Aaron kembali berteater

GANDINGAN Umie Aida (kiri), Aaron Aziz (tengah) dan Erra Fazira akan menggegarkan Istana Budaya.


HEMPASAN Badai Semalam di Istana Budaya November lepas masih lagi terasa. Tapi yang berlalu tetap berlalu, untuk tonton Badai Semalam lagi, kenalah tunggu bertahun-tahun lagi gamaknya sebab kalau ikut kalendar baharu Istana Budaya untuk 2012, Badai Semalam tak dibuat ulang tayang, sebab tahun ini giliran Cuci dan P. Ramlee The Musical pula buat duit lebih.

Diva ada jenguk-jenguk tengok apa cerita menarik kat panggung bertaraf dunia itu untuk tahun ini. Ada jugaklah yang buat Diva rasa nak tengok tapi banyak yang buat rasa tak terpanggil saja, sebab banyak lagi produksi yang belum sedia umumkan nama wajah pelaris masing-masing. Strategilah tu.

Tapi, risik-risik sudah ada yang bercerita kat telinga Diva, katanya, tiga serangkai Badai Semalam, Erra Fazira, Umie Aida dan Aaron Aziz akan kembali bersatu dalam sebuah teater. Tajuk teaternya belum dapat dipastikan. Tapi, tengok kepada judul yang disenaraikan, kalau tidak Muzikal Dr. Siri Hasmah mungkin mereka buat teater adaptasi daripada novel popular kut.

Nampaknya, ramailah yang pasang angan-angan nak tengok Aaron peluk atau hempas Erra sekali lagi atas Panggung Sari. Rasanya, dah ada yang bersiap sedia dengan stok tisu nak masuk panggung, maklumlah, Aaron sekarang kan dah jadi 'raja air mata', terpana tengok tangisannya dalam Ombak Rindu. Laris jadinya.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: