RAJA Farah mesra layan pelanggan.
Bagaimanapun baru-baru ini, ketika Cik Normah singgah di sebuah pusat beli-belah di Kajang, Cik Normah sempat membasahkan tekak di sebuah restoran ais krim.
Apa yang membuatkan Cik Normah kagum, dia kelihatan cukup peramah melayan pelanggannya.
Maklumlah orang berniaga, kalau muka macam tak kuasa, nanti rezeki tak masuk pula. Sikap dia benar-benar berbeza daripada dirinya sebelum ini yang dikatakan sukar didekati.
Cik Normah berharap supaya Raja Farah terus mengekalkan sikap sebegitu. Bukan apa, kalau nak berniaga, kenalah manis mulut. Kalau menyombong tidak menentu, macam mana perniagaan nak maju? Lagipun Raja Farah memang ada beritahu seorang teman Cik Normah, dia mahu memberikan tumpuan pada bidang perniagaan. Kalau benar itu perniagaan yang dikatakan, Cik Normah doakan semoga perniagaan Raja Farah akan terus maju.
No comments:
Post a Comment
Tinggalkan Komen Anda Sini: