Saturday, February 26, 2011

Mawar cita rasa remaja


PENGGEMAR tudung Fareeda adalah antara tetamu yang hadir pada majlis pelancaran tudung Mawar dan kad keahlian di Bandar Baru Bangi baru-baru ini.


SEJAK beberapa tahun kebelakangan ini, ramai remaja perempuan yang bertudung dengan menggayakan pelbagai fesyen dan pemakaian gaya tudung menarik.

Bagi menggalakkan para gadis tampil ayu bertudung, Fareeda House of Scarf (Fareeda) baru-baru ini membuka tirai 2011 dengan melancarkan koleksi tudung terbarunya yang diberi nama Mawar.

Koleksi Mawar menampilkan rekaan eksklusif khusus untuk golongan remaja dengan pilihan warna-warna terang dan rekaan yang segar. Ia sesuai dengan jiwa dan cita rasa remaja masa kini yang inginkan kelainan dalam penampilan.

“Tudung Mawar ini sesuai untuk semua golongan walaupun ia direka khas buat remaja dan para pelajar.

“Koleksi kali ini bukan sahaja diberikan nafas baru mengikut cita rasa remaja malah harganya jauh lebih murah iaitu di bawah RM100,” kata Pengasas dan Pengarah Urusan Fareeda, Faridah Zakaria pada majlis pelancaran tudung Mawar yang disempurnakan oleh bekas pelajar Akademi Fantasia (AF) 5, Heliza Helmi di Bandar Baru Bangi baru-baru ini.

Tambahnya, tudung daripada koleksi mawar yang berharga di antara harga RM45 hingga RM95 itu diperbuat daripada fabrik likra dan sifon masih mengekalkan gaya eksklusif yang hanya didapati di Fareeda sahaja.

Ia diberi nama Mawar kerana ramai remaja menjadi pengikut trend tudung yang dipakai oleh Pengurus Jualan tudung jenama Fareeda, Mawar Abd. Karim, 22, yang merupakan model tudung Fareeda.

Kad keahlian eksklusif

Tudung Mawar mampu dimiliki oleh golongan pelajar dan remaja. Ia didatangkan dengan empat jenis iaitu selendang sifon berombak, selendang sifon ton, sarung likra kosong berombak dan sarung likra corak berombak.

“Ia didatangkan dengan saiz S, M, L dan XL malah pelanggan juga boleh menempahnya mengikut warna kegemaran masing-masing.

“Pada hari ini juga kami memperkenalkan kad dan memberikan kad keahlian eksklusif Fareeda secara percuma kepada pelanggan yang membeli tudung keluaran Fareeda,” katanya.


CORAK berombak salah satu daripada empat koleksi terbaru tudung mawar.


Kata Faridah, kepada mereka yang berminat mendapatkan kad keahlian eksklusif Fareeda ia boleh didapati di cawangan-cawangan Fareeda pada harga serendah RM5 untuk satu kad.

Istimewanya, pemilik kad keahlian eksklusif Fareeda berpeluang menikmati diskaun 10 peratus untuk koleksi Mawar dan 15 peratus untuk jenama Fareeda.

Malah, pengunjung yang hadir pada majlis pelancaran tudung Mawar juga berpeluang membeli pelbagai jenis tudung Fareeda pada diskaun sehingga 40 peratus.

Selain koleksi tudung Mawar, Fareeda sebelum ini terkenal dengan rangkaian koleksi tudung jenis Maisara, Dania, Khaleeda, Rania. Rania Eksklusif, Sara Marissa, Sofiya dan Suraiya yang begitu laris di pasaran.

Bagi mereka yang berminat dengan koleksi tudung Fareeda boleh melayari laman web www.fareedascarf.com.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: