Friday, December 10, 2010

Ashton luahkan cinta di Internet


ASHTON KUTCHER (kiri) dan Demi Moore.


AKTOR kacak, Ashton Kutcher lebih senang untuk menunjukkan cintanya kepada pasangannya, Demi Moore di Internet.

Ashton yang berusia 32 tahun yang berkahwin Demi, 48, pada September 2005 menganggap menghantar mesej cinta menggunakan rangkaian sosial di Internet tiada bezanya dengan menghantar bunga di tempat kerja.

Katanya: "Menghantar mesej cinta di Twitter atau Facebook adalah sesuatu yang menyeronokkan, dengan kata lain cara itu sama seperti menghantar bunga ke pejabatnya. Saya menghantar mesej untuk semua orang lihat, siapa yang suka perhatian umum?"

Bagaimanapun, Ashton yang dikenali kerana gemar menunjukkan cintanya di laman sosial mengaku yang dia akan menghantar mesej kepada isterinya meskipun mereka duduk sebelah menyebelah.

Dalam pada itu, Ashton turut berpesan kepada orang ramai supaya berhati-heti ketika meluahkan sesuatu di laman sosial mereka.

"Ingatlah, apa sahaja mesej yang anda hantar di laman sosial, mesej itu akan kekal sampai bila-bila," katanya.

Meskipun Ashton suka meluahkan cinta di Internet tetapi dia juga mengaku bahawa komputer tidak sesuai untuk hubungan manusia.

"Apabila seseorang memerlukan kita, dia perlukan kehadiran kita, bukan satu mesej. Tiada mesej yang boleh menggantikan sentuhan kasih sayang apabila orang yang kita sayangi sedang bersedih," ujarnya.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: