Tuesday, February 10, 2009

Amy cuba buang tabiat buruk

Amy akan ke klinik kulit atau spa setiap hari dan kesannya sudah mula menampakkan diri.

Penyanyi bermasalah Amy Winehouse mungkin telah cuba sedaya upaya untuk mengubah cara lamanya tapi ramai yang masih tidak percaya.

Amy yang selalu dikaitkan dengan penyalahgunaan dadah dan perangai buruk serta mabuk hingga memudaratkan orang sekeliling dilihat cuba memanjakan dirinya dengan membuat rawatan penjagaan kulit yang mahal menurut manager sebuah resort mewah di Carribean.

Amy yang pernah melalui pemulihan akhlak telah menghabiskan masanya di bawah matahari di Le Sport Spa hotel in St. Lucia dari bulan Disember.

Amy juga telah berikrar yang dia akan berubah pada tahun ini dan tidka akan lagi menjadi kaki botol atau penagih dadah.

Kata pengurus resort Andrew Barnard, Amy akan ke klinik kulit atau spa setiap hari dan kesannya sudah mula menampakkan diri.

"Malah kami telah cuba suruh Amy ber'diet' dan melakukan senaman kerana dia kelihatan benar-benar tidak sihat ketika mula-mula dia sampai ke resort ini," kata Andrew.

"Tapi kini lebih kuat dari segi mental dan fizikal. Dia sudah melalui banyak rawatan kulit dan kesannya amat menakjubkan," katanya lagi.

Amy pernah dilaporkan sebagai tetamu dari neraka apabila tabiat minumnya menyebabkan dia berkelakuan agresif sehingga membuat lain-lain tetamu di resort itu mula meluat dengan perangainya yang merampas minuman dari mereka.

Malah, ada satu ketika dia hampir dihadapkan dengan tuduhan mencederakan pelancong wanita di resort tersebut kerana membaling gelas ke arah wanita itu.

"Itu hanya pada mulanya saja tapi dia adalah seorang yang menawan sebenarnya..."

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: