Monday, October 11, 2010

Victoria-Beckham Ada Cara Kekal Hubungan

PASANGAN Selebriti David Beckham dan Victoria mengakui sudah mengenali diri masing-masing setelah 11 tahun berkongsi hidup bersama sebagai suami isteri.

Pasangan ini juga memberitahu rahsia utama kebahagian mereka ialah meluangkan satu hari masa untuk bersama tanpa gangguan sesiapa termasuk anak-anak mereka.

"Biarpun sibuk dengan pekerjaan masing-masing kami masih lagi lagi romantik seperti dulu. Rahsianya kami akan meluangkan satu hari untuk berdua-duan.

"Hari Rabu malam merupakan hari keramat bagi kami. Ia sudah menjadi satu kewajiban sejak awal rumah tangga, semasa itu kami tidak mahu diganggu oleh sesiapa juga termasuk anak-anak yang akan dijaga oleh pengasuh," katanya seperti dipetik The Sun.

Oleh yang demikian hubungan pasangan atlet dan artis ini masih mampu mempertahankan rumah tangga mereka biarpun dihimpit pelbagai gosip.

Terbaru seorang pelacur bernama Irma Nici mendedahkan kecurangan yang dilakukan oleh Beckhem. Perkara tersebut turut dianggap serius oleh Beckhem yang ingin mengambil tindakan undang-undang terhadap wanita tersebut.

Biarpun berita tersebut menjadi bahan utama media barat ketika ini, Victoria seakan tidak mengambil peduli akan hal tersebut. Dia masih dengan pendirianya iaitu mempercayai pemaian bola pujaan ramai itu.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: