Friday, October 29, 2010

Program Menarik TV3 Sempena Deepavali

Kenchana Dewi dan pasangannya dalam sebuah program hiburan sempena Deepavali

PETALING JAYA: Sempena perayaan Deepavali yang akan disambut pada 5 November depan, TV3 bakal menyiarkan pelbagai rancangan menarik untuk penonton stesen televisyen itu.

Bermula pada hari Jumaat tarikh tersebut, seawal pukul 6.30 pagi, Malaysia Hari Ini (MHI) akan mengadakan lintas langsung dari kediaman Presiden MIC, Datuk Seri Samy Vellu dengan membicarakan tentang topik persiapan sambutan Deepavali.

Diikuti dengan Wanita Hari Ini(WHI), pada pukul 12 tengah hari yang dibawakan khas dari Little India, Briekfields, dekat sini yang baru sahaja dilancarkan oleh Perdana Menteri Malaysia, Datuk Sri Mohd Najib Razak dan Perdana Menteri India, Manmohan Singh, Rabu lalu.

Ia merupakan program televisyen pertama yang bersiaran secara langsung dari Little India, Briekfields. Program yang akan dihoskan oleh Nor Azzura, Farah dan Ezzan Zalilah itu juga bakal diwarnai dengan pelbagai acara menarik seperti tarian kebudayaan komuniti kaum India, dekorasi kolum dan perhiasan bersempena sambutan Deepavali.

Perayaan Pesta Cahaya ini diteruskan lagi dengan empat rancangan menarik, dua program muzikal, Cahaya Deepavali pukul 9 pagi dan Muzikal Jodoh Deepavali pada pukul 6 petang yang menampilkan Kenchana Devi bersama beberapa artis terkenal tempatan.

Sementara itu pada hari Sabtu, filem Ninaithale Inikkum akan disiarkan pada pukul 12 tengah hari manakala pada hari Ahad pula, filem Pensil akan disiarkan pukul 3 petang.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: