Sunday, October 31, 2010

Ayu OIAM dan rakam lagu lama




INI kisah terbaru yang bergeser dan mencelah masuk ke gegendang telinga Diva tentang juara One In A Million, Ayu (OIAM) yang pernah 'kecoh sepetang' dengan kisah perkahwinan senyap-senyapnya sekitar tahun lepas.

Fikir-fikir, Ayu seorang berbakat, suaranya bagus cuma..., bab cuma itu tak perlulah Diva panjang-panjang sebab semua milik insan adalah anugerah Yang Maha Kuasa. Tinggal lagi Ayu sendiri yang kena baiki skil komunikasi dan keakrabannya dengan semua pihak supaya perjalanan karier sentiasa membuahkan harapan.

Dengar-dengarnya Ayu sekarang tengah bertungkus-lumus masuk dan keluar studio untuk album baru. Bukan calang-calang album baru, tapi ini album 'cover version' atau dalam bahasa Melayu, disebut rakaman semula. Setahu Diva, sudah ada beberapa lagu lama dirakamkan oleh Ayu, judul yang paling melekat di cuping telinga kanan Diva ialah lagu Flora Cinta nyanyian asal Min Malik. Sedap lagu itu! Diva yakin Ayu boleh mendendangkan lenggok lagu berkenaan mengikut cara tersendiri cuma, Diva tertanya kenapa rakaman semula, tiada lagu baru atau memang untuk tujuan penghargaan.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: