Tuesday, August 31, 2010

Paris bimbang dipenjara semula

HOLLYWOOD: Paris Hilton dicekup kerana membawa beg tangan yang mengandungi sebungkus kokain, malam kelmarin.

PARIS bersama teman lelakinya, Cy Waits. (Gambar kanan) Paris sebelum menjalani hukuman penjara tiga tahun lalu.
PARIS bersama teman lelakinya, Cy Waits. (Gambar kanan) Paris sebelum menjalani hukuman penjara tiga tahun lalu.
Bagaimanapun, Paris mendakwa beg tangan itu bukan miliknya kerana beg berkenaan adalah murah dan tidak berjenama. Pewaris kepada jutawan rangkaian hotel itu menaiki kereta teman lelakinya ketika ditahan. Anggota polis yang curiga melihat kepulan asap keluar daripada kereta Cadillac hitam pasangan berkenaan mengesyaki pasangan itu melakukan sesuatu yang menyalahi undang-undang.


Paris dan teman lelakinya, Cy Waits, 34, kemudian ditahan kerana memiliki dadah. Bagaimanapun, Paris dibebaskan atas ikat jamin.


Menurut satu sumber, Paris mengupah seorang peguam ternama untuk membelanya. “Beg tangan yang mengandungi dadah itu adalah barangan murah yang dijual di jalanan dan tidak menepati standard fesyen saya,” kata Paris.


“Paris berharap pihak berkuasa percaya dengan alasan diberikan dan melepaskannya.


“Dia amat bimbang jika kejadian itu akan menyebabkannya dipenjarakan,” kata sumber itu lagi.


Ini adalah kali ketiga Paris ditahan pada musim panas ini. Sebelum ini polis Afrika Selatan menggugurkan tuduhan ke atas Paris yang didakwa memiliki dadah ketika menyaksikan perlawanan bola sepak Piala Dunia.


Dua minggu kemudian, Paris ditahan kerana membawa ganja dalam beg tangannya di Corsica. Namun, dia tidak tidak didakwa kerana ganja yang dibawanya kurang daripada satu gram.


Paris yang melihat teman lelakinya ditahan polis Las Vegas kerana memandu di bawah pengaruh dadah meminta anggota polis supaya tidak menggeledah kereta mereka.


Selebriti itu benar-benar bimbang dengan kejadian yang menimpanya.


Peguam Paris, David Chernoff berkata: “Saya menasihati supaya orang ramai tidak membuat kesimpulan sebelum perkara ini dibawa ke mahkamah untuk pengadilan.”

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: