Monday, August 30, 2010

Farah Asyikin Enggan Komen Isu Putus Tunang


ENTAH bila tarikh perkahwinannya pun, Farah Asyikin (gambar) tidak tahu. Lantas penyanyi dan penulis lirik itu tidak tahu bagaimana hendak memberikan komen saat ditanya tentang kahwin.

Jawapan yang diberikan masih kabur bilamana dia memutuskan untuk tidak memberikan apa-apa komen mengenai dakwaan yang mengatakan dia telah putus tunang dan tidak jadi berkahwin dengan duda berusia 36 tahun berasal dari Singapura itu.

Yang pasti, Farah berulang kali menyebut "I’m not getting married". Penyanyi lagu Hello itu juga enggan memberikan komen tentang statusnya sekarang sama ada masih bergelar tunangan orang atau tidak.

“Apabila mendapat tahu cerita tersebut, saya rasa sedikit terganggu. Saya sendiri masih tidak tahu bagaimana jalan cerita saya selepas ini kerana ia berombak-ombak. Apa yang boleh saya katakan, kami masih berhubung dengan baik,” katanya yang berada di Port Dickson bagi menjayakan majlis berbuka puasa dengan anak-anak yatim anjuran RTM pada Sabtu lalu.

Biarpun pelbagai cerita yang muncul sedikit mengganggu, wanita yang pernah melalui alam perkahwinan sebelum ini hanya memikirkan untuk berehat.

“Saya mahu tumpukan kepada karier dan kesihatan. Tentang jodoh, saya hanya berserah kepada Allah,” beritahunya lagi.

Pada Hari Raya Aidilfitri nanti, Farah dijangka pulang beraya di kampung sebelah bapanya di Pekan, Pahang atau Labu, Negeri Sembilan sebelah ibunya.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: