Sunday, May 11, 2014

Kekasih hadiahkan Rossa kereta


ROSSA


DIVA seberang Rossa menerima kejutan besar apabila dihadiahkan sebuah kereta baharu. Kereta daripada seorang lelaki yang dikenalinya sejak setahun yang lalu. Rossa memberitahu, dia sebenarnya memang berkeinginan untuk mempunyai sebuah kereta baharu dan telahpun membayar duit pendahuluan untuk sebuah kereta.
"Saya begitu terkejut kerana pada mulanya saya bercadang untuk membeli kereta baharu dan sudahpun membayar duit pendahuluan namun pada keesokannya kereta tersebut telah dibayar dan menjadi milik saya," jelas Rossa.
Bagaimanapun, penyanyi yang popular menerusi lagu berjudul Ayat-Ayat Cinta itu berkata, pemberian hadiah tersebut bukan bukti tanda keseriusan hubungan mereka.
"Itu bukan bukti cinta dia terhadap saya kerana sebelum ini saya selalu menerima hadiah yang mahal daripada rakan-rakan.
"Malah, harga kereta tersebut tidaklah terlalu mahal. Kalau dia berikan saya pesawat barulah istimewa," seloroh Rossa yang kini berusia 35 tahun.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: