Tuesday, April 17, 2012

Dibelasah tanpa sebab

CEDERA...mangsa menerima tiga jahitan di kepala.
CEDERA...mangsa menerima tiga jahitan di kepala.

KUALA LUMPUR: Tanpa motif atau sebab tertentu, remaja lelaki dibelasah dengan batang mop hingga patah tangan kiri serta menerima tiga jahitan di kepala, selain dibogelkan dua lelaki yang dipercayai mabuk.

Dalam kejadian di Jalan Klang Lama, di sini jam 2 petang kelmarin, mangsa yang berusia 14 tahun sebelum itu diajak rakannya ke kedai runcit di blok kediaman rumah mereka.

Dia yang enggan mendedahkan identitinya berkata, selepas ke kedai rakannya mengajaknya ke kolam renang pula.

“Saya mengikutnya ke kolam renang tanpa syak tetapi apabila sampai, saya terkejut melihat ada dua lelaki berusia 30-an di situ seolah-olah menunggu kedatangan kami.


“Saya kenal dua lelaki itu kerana mereka juga tinggal di kawasan perumahan kami. Sebaik melihat dua lelaki itu, rakan saya tiba-tiba meninggalkan saya bersendirian di kawasan kolam renang itu,” katanya kepada Harian Metro semalam.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: