Saturday, March 17, 2012

Stabilo rai pemenang di Pangkor Laut

PEMENANG utama dibawa oleh Stabilo ke Pangkor Laut Resort di Pulau Pangkor.


SIAPA sangka penyertaan secara suka-suka akhirnya membawa tuah kepada Joshua Muniandy apabila dia berjaya meraih hadiah utama dalam pertandingan Stabilo Boss Wanted yang dianjurkan oleh Stabilo sempena ulang tahunnya yang ke-40.

Ahli muzik berusia 43 tahun itu menewaskan 3,150 peserta lain dari Malaysia untuk muncul sebagai pemenang hadiah utama iaitu percutian mewah selama tiga hari dua malam di Pangkor Laut Resort pada 13 Februari hingga 15 Februari lalu.

Menurut Joshua, pada mulanya dia hanya menyertai pertandingan itu kerana tertarik dengan soalannya yang berbentuk seperti kuiz personaliti.

“Saya hanya ingin menguji kemampuan diri menerusi soalan-soalan yang disediakan kerana ia seperti ujian kenali diri. Bagaimanapun, saya tidak menyangka jawapan yang diberikan membolehkan saya pulang dengan hadiah kemenangan,” katanya.

Tambah Joshua, kemenangan itu lebih manis apabila dia berpeluang membawa isterinya, Irene Teo Ai Ling, 42, bersama dalam percutian tersebut.

“Apabila diberitahu saya memenangi hadiah utama, saya agak terkejut. Apatah lagi dengan hadiah itu saya berpeluang membawa isteri bersama. Ini merupakan hadiah istimewa buat saya dan isteri kerana kami bukan sahaja dapat meluangkan masa cuti malah, dapat menyambut Hari Kekasih bersama,” ujarnya lagi.

Pasangan yang telah berkahwin selama 13 tahun itu turut berpeluang menaiki Sunset Cruise sambil menikmati makan malam romantik.

Tambah Joshua, impian untuk meraikan isteri tercinta dalam suasana yang romantis pada Hari Kekasih tahun ini tercapai apabila percutian itu turut diselitkan dengan aktiviti menaiki cruise sambil melihat matahari terbenam.


JOSHUA dan isteri, Irene berpeluang menaiki cruise sambil menyaksikan matahari terbenam.


“Terima kasih kepada Stabilo kerana menjadikan impian saya satu kenyataan,” katanya.

Pertandingan yang dianjurkan secara online bermula 1 Januari hingga 31 Disember tahun lalu itu menerima penyertaan daripada 45,657 peserta termasuk dari negara Asia Tenggara.

Peserta pertandingan itu perlu menjawab 10 soalan mudah selain mencipta slogan melalui laman sosial Facebook bagi merebut peluang memenangi pakej percutian mewah.

Pengarah Urusan Pemasaran Schwan Stabilo Malaysia, Schwan Goh berkata, penganjuran pertandingan itu sebagai satu cara untuk mengucapkan terima kasih kepada pengguna setia yang banyak menyokong kami selama ini.

“Kami juga berharap pemenang dapat merasai pengalaman indah menerusi aktiviti menarik yang kami sediakan di Pangkor Laut Resort,” katanya.

Selain itu, Joshua turut berpeluang mengubah gaya dan penampilannya pada bengkel Make Over and Excellence bersama pakar perunding imej profesional, Wendy Lee.

“Saya berasa lebih berkeyakinan selepas mengikuti sesi yang banyak membantu saya memperhalusi imej dan gaya melalui etika pemakaian dan kemahiran berkomunikasi. Bukan itu sahaja, saya turut menerima sut buatan tangan dan potongan rambut percuma pada bengkel itu,” jelas Joshua.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: