Thursday, March 22, 2012

Busana muslimah kontemporari


Siti Salmah Noordin menggayakan busana muslimah rekaannya.


APABILA Siti Salmah Noordin melahirkan anak sulungnya, suami tercinta mempunyai satu permintaan istimewa, iaitu mahukan anak tersebut mendapat penyusuan ibu sepenuhnya.

Kata si suami juga, Siti Salmah tidak perlu bekerja dan memberikan tumpuan khusus untuk keluarga.

Bersetuju dengan permintaan tersebut, namun beliau membuat permintaan balas kepada suami, boleh untuk duduk di rumah tapi mesti dibelikan mesin jahit dan sebuah komputer riba.

"Suami gembira dengan dengan keputusan itu lalu sempena 'kerjaya' baru saya di rumah, saya dihadiahkan dengan sebuah mesin jahit dan komputer riba seperti yang diminta.

"Saya menjadi ibu dan dapat menyusukan anak sepenuhnya. Pada masa terluang saya boleh menjahit pakaian yang saya reka sendiri," ujar pemilik jenama busana muslimah kontemporari, Yasalma Gallery ini.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: