Sunday, November 20, 2011

Pemain Bolasepak Malaysia Akan Naik Kereta Perisai Barracuda!

image

JAKARTA: Pasukan bola sepak Malaysia akan menggunakan kenderaan Barracuda perisai untuk masuk dan keluar Bung Karno Stadium bagi perlawanan akhir Sukan SEA ke-26 hari ini, pengurus pasukan, Datuk Hamidin Mohd Amin berkata Ahad. Beliau berkata keselamatan para pemain adalah keutamaan kami.

image 

Hamidin berkata beliau berharap bahawa Persatuan Bola Sepak Malaysia dan pihak polis akan membincangkan perkara itu kerana kira-kira 100,000 penyokong pasukan Indonesia dijangka di kawasan stadium.Pada perlawanan akhir, antara Malaysia dan Indonesia, yang dijadualkan bermula pukul 7 malam (waktu Indonesia) Isnin, Hamidin berkata beliau yakin Malaysia akan muncul pemenang.

"Kami sudah mempunyai pengalaman Kumpulan permulaan A Khamis lepas. Saya dapati pemain kami berdaya tahan lasak dan saya berharap mereka ia meningkat lagi pada keesokkan hari.

"Kita akan membuktikan bahawa Malaysia adalah yang terbaik di Asia Tenggara," katanya. Malaysia menewaskan Khamis lepas Indonesia 1-0 ke atas Kumpulan A. Hamidin berkata Indonesia akan berada di bawah tekanan untuk menyampaikan ketika bermain sebelum berhasrat penyokong tuan rumah tidak ada apa-apa kurang daripada kemenangan

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: