jangan lupa klik disini Loading page Loading page

Saturday, May 9, 2009

Gambar-Gambar Sosial Artis Malaysia Minum Arak!

76 comments:

  1. perghhhhhhhh air ape tu??xkan teh o ais kat pub lak kan??xlogik wooo...dh tua2 pon nk mampus... aku engtkan camelia tu baik??huuhu..
    woi sekalian manusia taubatla weh..
    ko engat ALLAh xnmpk ke??kang dh nk mati xkn bru mnk taubat...

    ReplyDelete
  2. TU AIR KENCING SYAITON LER.....W%&^%%$%^$%

    ReplyDelete
  3. adoooi..dh elok2 Tuhan bagi korg bakat, dh bg korg punca rezeki,dgn jln cmni yg korg pakai utk hargai smua tu?tekejut tgak aku nengok artis yg bek d kaca tv rupenye hampeh jgk...mudh2an keturunan aku dijauhkan daripada b'prangai mcm ni..baik di depan org, tp d blkg mcm *%"!~ ..!!!

    ReplyDelete
  4. artis apa nie...harap muka je cantik..

    ReplyDelete
  5. Alaaa...2 green tea kot...
    da lma dorang xposinng 2 yg hangat 2...
    tringat aku time clien brbngsa kafir aku birtday aku minum green tea gak...
    siasat la dlu jgn men lmpar ckp je....
    fitnah lg kejam dr mmbunuh...
    OH TIDAKKKK!!!

    ReplyDelete
  6. biase lah tu..bkn je artis2 yang minum2, mabuk2...bkn artis pn bnyak gak wat mcm tu...yg bertudung pn ade gak mabuk2..huhu

    ReplyDelete
  7. ish3..ape nk jd ngn dunie skrg nie..hampeh tol...

    ReplyDelete
  8. lepas2 kan tension kot..so dorg have to enjoy jugak kot..

    ReplyDelete
    Replies
    1. lepas tension pala hotak kau.. bertaubat larr.. buat malu org islam jer.. tu la klu yahudi nasoro masuk lubang biawak pun ikuttt.. tak kira agama dahhh

      Delete
    2. enjoy dengan care mcm tu ker???

      Delete
    3. dalam kubur enjoy kena tibai sama malaikat

      Delete
  9. bagi la kredit bodo dari mana gambar ko amik...

    ReplyDelete
  10. Khai?Nape panggil orang bodo?
    Awak tu orang kenal.Behave your words la.
    aiseyman.

    ReplyDelete
  11. kalau tak nak perhatian org ramai cari kerje lain la. jadi jurutol ke, tukang masak ke apa ke..masa tu ko buat apa pun org tak peduli dah.

    ReplyDelete
  12. yg pasti kita tak tau kan org tu minum ke tak, jgn la munuduh tanpa sbb, kita tak nmpk pun die teguk arak tu, cuma gamba. hanya allah maha mengetahui. moga kita dijauhkan drnya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak kira ar dorang minum ker tak ker... yang pasti kita bukan lihat dengan mata kepala kita sendiri.. kita tiada hak nak maki atau laknat orang lain.. dosa mereka dengan Tuhan mereka... hanya Allah yang berhak menghukum kerana Allah MAha mengetahui... bagi pihak kita pula...ambil iktibar... tiada seorang pun manusia dimuka bumi ini yang tidak melakukan kesilapan.. untungnya mereka terlepas dari ditangkap... malangnya mereka ditangkap dan diketahui kesilapan mereka... masyaAllah

      Delete
  13. betul la apa yang dicakap dalam cerita ibu mertuaku...
    Ahli muzik...golongan artis la paling mudah terjebak dengan benda2 lara' ni.

    ReplyDelete
  14. Perkara2 seperti ini buatkan aq malu jdi melayu....memang BODOH laa artis melayu nie....

    ReplyDelete
  15. tunggu kene bala dari ALLAH Je.. Baru nak beringat..

    ReplyDelete
  16. namanya pun ARTIS....biar aku tolong ejakan....A..R..T..I..S...biasalah...habaq mai kat anak anak..,.TAK BOLEH DIBUAT IDOLA...tak payah lah duk agung agungkan spesis artis...anak anak...kalau nak buat idola pilih lah alim ulamak...his his DUNIA AKHIR ZAMAN...

    ReplyDelete
  17. a'ah... igtkan camelia tuu............... haishhh, forget it! T_T

    ReplyDelete
  18. bak kata johan- sia2 papa hantar ko blajar tinggi2 sampai ke al azhar, jalan ni jugak yang kau pilih.. asal kua jew mabuk...

    ReplyDelete
  19. tak sangka artis malaysia islam pulak 2 minum arak aku paling benci arak la,ngat Allah sama..

    ReplyDelete
  20. baik minum air kencing aku dari minum arak...dah tentu air kencing aku x haram...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ustaz yg tak blajar abis

      Delete
    2. Btol2.. Lebih baik minum air zam2 drpd minum air kncing..

      Delete
    3. setuju.. dah air kencing tu najis... mana ader air kencing tak haram... hish... dia terlupa kot? :0

      Delete
  21. Marilah kita sama-sama berdoa agar mereka semua kembali ke jalan yang diredhai Allah SWT. Ya Allah, ampunkanlah mereka. Timbulkan rasa keinsafan ke dalam hati-hati mereka hingga mereka menadah tangan meminta ampun dan bertaubat kepadaMu Allah, Tuhan yang Maha Pengampun Maha Penyayang.

    ReplyDelete
  22. xleh wat bini blakow tu.....punoh blakow doh tu....

    ReplyDelete
  23. mereka bangga minum arak tanpa hiraukan agama mereka..!!!

    ReplyDelete
  24. ni ke anjing2 yg kt tv tu?
    pelacoon!!?penyanyinggg!!?
    worrf2!!auwwwwwwwwww..

    ReplyDelete
  25. Hadis : 15 Perkara Mengundang Bahaya


    Daripada Saidina Ali bin Abi Talib r.a katanya: Rasulullah s.a.w bersabda:


    “Apabila umatku telah melakukan lima belas perkara, maka bala pasti akan turun kepada mereka iaitu:


    1.Apabila harta negara hanya beredar di kalangan orang-orang tertentu
    2.Apabila amanah dijadikan suatu sumber keuntungan
    3.Zakat dijadikan hutang
    4.Suami mengikut kehendak isteri
    5.Anak menderhakai ibunya
    6.Sedangkan dia berbaik-baik dengan kawannya
    7.Dia suka menjauhkan diri daripada ayahnya
    8.Suara sudah ditinggikan di dalam masjid
    9.Yang menjadi ketua suatu kaum ialah orang yang paling hina antara mereka
    10.Seseorang itu dimuliakan (dihormati) kerana ditakuti kejahatannya
    11.Arak diminum di merata-rata tempat
    12.Kain sutera banyak dipakai (oleh orang lelaki)
    13.Para artis disanjung-sanjung
    14.Muzik banyak dimainkan
    15.Generasi akhir umat ini melaknat (menyalahkan) generasi terdahulu


    Maka pada ketika itu hendaklah mereka menanti angin merah atau gempa bumi atau pun mereka akan diubah menjadi makhluk lain.”


    (Hadith riwayat Imam Tarmizi)

    Read more: http://www.ahmad-sanusi-husain.com/2011/02/hadis-15-perkara-mengundang-bahaya.html#ixzz1dpXHC4rl

    ReplyDelete
    Replies
    1. hamdan : ustaz yang baca gosip

      Delete
    2. pengkritik yang atas saya.. kamu sepatutnya berterima kasih kerana beliau (Hamdan) cuba meluangkan masa beliau mengingatkan kamu dan kita semua... bukannya menghina beliau... semoga rahmat Allah tetap bersama beliau... nafsi nafsi

      Delete
  26. Cisss...minum air kecing pom nk tnjuk
    bodo punye makhluk!
    nk sruh org laen ikot mcm diaorg.. pegi mampos laa, xyah duk malaysia, g laa zimbabwe ke somalia ke indon ke timo leste phtu wat ape yg korg suke!
    PEROSAK BANGSA!!!

    ReplyDelete
  27. Perosak bangsa dan agama jenis orang macam ni...

    ReplyDelete
  28. apabila manusia sudah tidak sedar dan lupa untuk bersyukur diatas segala nikmat yg telah Tuhan berikan inilah jadinya. didalam Quran Tuhan ada berkata beberapa kali yakni "mereka-mereka yg masuk ke dalam syurga mereka akan kekal selama-lamanya dan begitu juga pada mereka-mereka yg masuk ke dalam neraka mereka akan kekal selamanya". Apa yg mereka lakukan itu adalah juga dengan keizinan Tuhan dan ianya dijadikan contoh/iktibar khusus buat mereka-mereka yg mahu berfikir dgn akal yg telah dianugerahkan oleh Tuhan, tapi sayang seribu kali sayang sekiranya manusia hanya mampu berfikir sekadar mengunakan otak.....lihatlah apa yg Tuhan tunjukan pada kita... RAHSIANYA ADA PADA YG BERAKAL.......

    ReplyDelete
  29. LELAKI KAT TGH TU SEORANG AHLI POLITIK.MENTERI..

    ReplyDelete
  30. tak usah cakap org lah,lu cermin diri lu sendiri lah..artis pun ciptaan tuhan juga..kenapa selalu mau libat kan TUHAN

    ReplyDelete
  31. toksah lah bising2 buang masa kat sini...kalau korang benar2 nak berceramah...amacam korang sendiri masuk kelab malam dan bagi syarahan kat umat-umat nie!

    ReplyDelete
  32. Salam cik hamdan. Mana balanya? Mana???? Cepatlaaa!!! Takdeeee poooooonnnnnn.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Astaghafirullah... jahil sungguh..

      Delete
    2. nama romli talib...memg sah la islam...bala nie bile2 mase jer Allah nak balas tapi disebabkan die sygkan umatnyer die bagi peluang untuk kita untuk berubah kearah kebaikan...kalau dah bagi bala,,mcm mane kalau kita tak sempat nak bertaubat?????seribu sesalan....Allah dah bagi anda akal untuk berfikir..tapi nampak sangat jahil...ade ker patut die balas mcm tu...

      Delete
  33. air kencing babi campur dengan air kencing anjing yg mereka minum tu.

    ReplyDelete
  34. kalau ikutkan hati. aku pun nak kutuk jugak. tapi kita kena bersangka baik. senangtiasa bersangka baik. mungkin dia duduk salah table. air tu bukan dia punya. mungkin dia duduk table lain. mungkin, kawan dia tarik dia ajak bergambar kat table diorg..ha, bnyk kemugkinan.

    ReplyDelete
  35. Not smart enough to take picture like this and not a good thing to talk bad about others. Think about it.

    ReplyDelete
  36. Gambar-gambar ini diambill dari dua lokasi yang berlainan. Perhatikan...

    ReplyDelete
  37. koleksi sama... orang-orang sama!

    ReplyDelete
  38. tu air kacip fatimah manjakani lah

    ReplyDelete
  39. tgk kaler la der..tu bukan kaler arak kot..kaler air redbull..tau nak mengutuk je..dari sibuk kutuk org,cube kutuk diri sendiri..

    ReplyDelete
  40. sapa yang sebarkan gambar ini lagi lah berdosa kerana mengaibkan mereka...maka makin byk 'sumpahan & celaan maka banyak lah pahala yg mereka dapat"...ingat lah, kita juga pernah berbuat dosa... yg terbaik kita sentiasa berdoa untuk mereka supaya mereka menyesali perbuatan mereka itu sahaja...

    ReplyDelete
  41. xkisah la ade yg komen mngatakan air tu air green tea, duduk salah table dan sbgnya, tp mengunjungi tmpt tu hukumnye haram.. lain la pncegah maksiat atau polis atau org2 yg bertanggungjawab utk meronda atau serbu tmpt cmtu dibolehkn masuk.. ni x, duk berfoya2 dan xrasa malu pn dgn aksi xsnonoh. duduk dpn air haram. andai kata ada artis atau sapa2 yg duk p tmpt haram cmni espcly yg beragama ISLAM, please la bertaubat. KALAU HARI NI KORANG BOLEH DUK GELAK KETAWA, SERONOK SAKAN HARAP2NYA DEPAN ALLAH NANTI D AKHIRAT, KORANG BOLEH KETAWA RIANG MENUNGGU GILIRAN SAMADA KE SYURGA ATAU NERAKA. JANGAN MENANGIS MENONGGENG SUDAH..

    ReplyDelete
  42. biar ler dorg nk b'joli..tguk ckit xpa la..bkn mnta duit korg pun..huahua..:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1 titik 40 hari tak di terima amalan... it's for muslim like us.. not for you I think... because you are not muslim like us... but for sure, it's for human... please respect people faith... thanks a lot glenn

      Delete
  43. air arak itu haram....mendedahkan aurat itupun haram..nampak terbonjol2 lagi la haram nya..... siapa yang bersalah ?? kalau tak minum arak pun...mendedahkan aurat...siapa yang bersalah....kita mendoakan mereka supaya insaf.... dan mereka pun kena mendoakan diri mereka sendiri supaya insaf....(nnt mesti ada yang kata, nak tegur2 kat sini, family dah tengok da ke?)....ini tanggungjawab kita ..berusaha mana yang mampu dilakukan...... takutlah bila tanggungjawab di akhirat kita dipersoalkan....mana peranan dalam masyarakat...jaga family jaga....jaga masyarakat pun perlu dijaga....

    ReplyDelete
  44. Selemah2 iman bila kita hanya dpt menegur suatu kemungkaran Itu dgn ht kita jer.....sedey.....

    ReplyDelete
  45. mati lagi bagus, daripada menyusahkan org yg tak berdosa..

    ReplyDelete
  46. eh..yg komen nie yg lebih2 plak.. ntah2 de dalm kalangan korg ni pon minum gak air kencing setan tu. ukur baju di badan sendiri dulu baru btolkan org lain..

    ReplyDelete
  47. menyampah la aku tengok komen kat sini.sikit2 islam..sikit2 islam..kalau org bg komen sikit pasal islam nanti korang marah.kata org tak hormat islam la apa la..tak baik tauu..tak kn la berhibur sikit pn tak bolehh..bosan betul la hidup kta nie kalau muzik pn tak boleh..haramkn smua org islam jd artis laa..wajibkn smuu org islam pakai tdung je 24jam je..habis crta..drpd letih2 mgta org dlm internet.MENGUMPAT pn tentu ada hukum nya dlm islam kn??fikir2la sejenak sblm menyembur jer air liur tue nak mgata itu ini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya setuju dengan apa yang di atas katakan tentang "MENGUMPAT pn tentu ada hukum nya dlm islam kn??fikir2la sejenak sblm menyembur jer air liur tue nak mgata itu ini"... kita sepatutnya mengambil iktibar dan mendoakan mereka supaya berubah ke arah yang lebih baik... diterima atau tidak.. itu hak mereka... dan perlu diingatkan lagi... kita juga pernah melakukan kesilapan... kritiklah diri sendiri dulu sebelum cuba mengkritik orang lain... mengajak seseorang ke arah yang lebih baik tidak perlu menggunakan kata2 kesat, makian, hinaan atau apa pun seumpamanya... penyampaian perlulah secara profesional

      Delete
  48. xnampk mcm mabuk, xnampk dorg mnum pun.. ntahla...

    ReplyDelete
  49. Dh terang2 gmbr tu (ada BANYAK bukti visual) menunjukkan kepincangan pemikiran umat Islam yg buat kemungkaran, kenapa plk anda (yg Islam ni) memperlekehkan hukum agama & mengiyakan yg bathil (aksi2 di atas) dengan gaya percakapan seolah2 amalan tersebut adalah sebahagian dari dunia kehidupan anda sehari2 (yang terang2 menolak al-Quran & Hadith...nauzubillah) Ada hikmahnya untuk kita (umat Islam) ambil ikhtibar dari apa yg telah berlaku dan berharap agar mereka yang di atas tu menyedarinye jgk..

    Allah SWT berfirman, ”Dan, apa saja yang Rasulullah saw bawa kepada kalian, maka ambillah dan apa saja yang Beliau cegah kalian darinya, maka jauhilah.” (Al-Hasr:7).

    assalamualaikumm...

    ReplyDelete
  50. TGK JELAH....MALAS NK KOMEN...ERMMM

    ReplyDelete
  51. Takut kat TUHAN,,kita tunjuk kat mana nak beli pun dah tak buleh,inikan mendekati...ingat TUHAN pasti selamat..

    ReplyDelete
  52. Ala....diaorang bergambar je tu. Bukan nampak diaorang minum. Kita anggap jer mereka tak minum. Camelia bukan perempuan macam tu. She is good. Dia orang bukan kacau orang pun. Korang yang komen "air Kencing Syaitan" tu pun ada kekurangan sendiri. Kalau beer ni, ia diperbuat daripada malt...ditapai. Bagus untuk cuci perut tu..tapi kalau dah haram diminum oleh umat Islam, jgn minum. Bagi aku meluat lagi tengok org yang makan duit rakyat untuk kegunaan dan kemasyuran sendiri.

    ReplyDelete
  53. minum green tea pun mata leh stim..hahaha lawak la

    ReplyDelete
  54. hakikatnya majoriti artis malaysia tiada pegangan agama, rosak akhlak dan mata duitan..bakat hampehhhh..yang betina cari orang kaya..nak hidup senang lenang..jadi apa nak hairan dengan moral mereka?

    ReplyDelete
  55. Ni saya nak konsi video 3gp. Sila downlod...........

    www.mediafire.com/download/nn9ydchxi62r5a7

    ReplyDelete

Tinggalkan Komen Anda Sini: