Thursday, January 19, 2012

Aster Spring bantu raja sehari


Demonstrasi solekan pengantin turut dipertontonkan pada majlis pelancaran Pakej Beautiful Bride Aster Spring.


MERANCANG sebuah majlis perkahwinan bukan kerja main-main. Ia harus diurus dengan serius dan penuh ketelitian termasuk mengambil kira perkara-perkara yang mungkin dianggap remeh.

Ini penting bagi memastikan peristiwa penting dan bersejarah dalam hidup meninggalkan kenangan cukup manis untuk diingati sepanjang hayat.

Malah setiap pengantin pasti inginkan penampilan menarik pada hari paling bahagia dalam hidup mereka itu.

Ia bukan sahaja menarik untuk tatapan para tetamu, lebih-lebih lagi suami, bahkan juga bagi meningkatkan keyakinan diri sendiri dalam memulakan penghidupan baru sebagai seorang isteri.

Salah satu cara untuk kelihatan menarik lagi berkeyakinan tinggi menjelang hari perkahwinan ialah mengikuti rawatan kecantikan yang lengkap dirangka khas untuk bakal pengantin.

Namun tuntutan tugas dan kesibukan bekerja kadang kala membantutkan apa yang sedang dirancang.

Menyedari kepentingan itu, Aster Spring tampil menyediakan perkhidmatan menarik bagi membantu bakal raja sehari kelihatan anggun dan berseri sepanjang majlis berlangsung.

Pakej tersebut yang dinamakan Beautiful Bride itu mempunyai formula semulajadi dan berkesan.

Rawatan kecantikan yang lengkap merangkumi muka dan badan supaya bakal pengantin berasa segar, bertenaga, ceria lagi berseri.

Selain itu, siri rawatan berikut mampu meningkatkan paras tenaga dalam badan serta merangsang pemulihan semulajadi sambil mengembali atau mengekalkan kesihatan dan kecantikan anda.

Dengan menggunakan rawatan muka yang menyegarkan, bakal pengantin akan dapat menawan banyak hati dengan senyumannya pada pada wajah yang sihat berseri.

Menurut Pengurus Besar Aster Spring, Michelle Lam, rawatan kecantikan bukan sahaja mampu menaikkan seri pada wajah tetapi juga turut memberikan kesihatan pada badan sendiri.

Biarpun rawatan kecantikan sekurang-kurangnya dilakukan seminggu sebelum majlis, anda perlu tahu bahawa persiapan awal jauh lebih baik daripada dilakukan secara tergesa-gesa, apatah lagi sekiranya tubuh badan anda perlu 'banyak perubahan' dilakukan.

"Sebab itu seboleh-bolehnya tiga bulan sebelum majlis dilangsung, rawatan perlu diberikan,'' ujarnya ketika ditemui sempena pelancaran pakej Beautiful Bride AsterSpring khas untuk bakal raja sehari baru-baru ini.

Katanya, paling penting sebelum melakukan rawatan, perlu berbincang dengan perunding kecantikan dan menyatakan keinginan untuk tampil cantik berseri atau tampak lebih langsing pada hari bahagia.

Ini kerana setiap jenis rawatan memerlukan tempoh dan masa untuk bertindak dengan baik.

Selain itu kata Michelle, jangan kedekut berbelanja bagi mendapatkan penampilan yang diingini.

"Biasanya pakej rawatan untuk bakal pengantin ini meliputi semua daripada wajah hingga kepada rambut, tubuh, kaki, tangan dan dalaman," katanya.

Terang beliau, dalam rutin menjaga kecantikan tubuh badan, bakal pengantin tidak boleh menyerahkan semuanya pada rawatan luaran semata-mata.

Sebaliknya, pada masa sama perlu mengambil inisiatif memberikan perhatian kepada pengambilan makanan sihat dan melakukan senaman ringan untuk kesegaran dan rasa bertenaga sepanjang hari bahagia.

Malah badan yang bakal disarungkan dengan pakaian pengantin yang cantik juga boleh dipertingkatkan dengan rutin yang menyegarkan melalui rawatan Full Body Exfolition.

"Dengan kaedah rawatan ini bukan sahaja boleh menanggalkan sel-sel mati dan kulit kusam tetapi menjadikan kulit lembut dan lebih muda yang pasti akan menjadi tarikan,'' ujarnya lagi.

Katanya, rawatan awal juga adalah penting untuk yang bergelar raja sehari, keadaan itu perlu bagi memastikan kelancaran darah.

"Di Aster Spring kami menyediakan rawatan keseluruhan bermula dari hujung rambut hingga ke kaki untuk bakal raja sehari," katanya.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: