Friday, June 24, 2011

Promosi beli dan menang




MENJELANG musim perayaan, gedung-gedung membeli-belah sudah mula mengatur pelbagai promosi istimewa bagi meraih perhatian para pengunjungnya.

Tidak ketinggalan gedung fabrik terkenal, Euro Moda dan Gulati's yang tampil dengan promosi Beli dan Menang dengan tawaran hadiah bernilai lebih RM2 juta di kesemua 17 cawangannya di seluruh negara.

Melalui promosi itu pelanggan yang membuat pembelian daripada serendah RM150 berpeluang memenangi hadiah-hadiah hebat melalui cabutan bertuah.

Hadiah-hadiah menarik ditawarkan ialah sebuah Proton Saga 1.3 sebagai hadiah utama, Perodua VIVA, motosikal Naza NZ125R, LCD TV, fabrik eksklusif dan juga baju kurung Aalia Donna.

Pengarah Eksekutif Kumpulan Syarikat Euro Moda, Jasleen Kaur berkata, ia merupakan salah satu cara Euro Moda dan Gulati's memberikan sumbangan kepada pelanggan untuk memastikan sambutan Hari Raya tahun ini lebih bermakna.

"Kami jangkakan cabutan pertama akan dibuat pada Ogos ini," katanya.

Tambah Jasleen lagi, sempena jualan hebat praraya ini pelbagai pilihan fabrik polos, bercorak dan renda yang direka khas dari jenama terkemuka seperti Valentino, Ungaro, Roberto Cavalli, Solstiss dan Sophie Hallette ditawarkan di gedung fabrik tersebut.

"Ketika ini kami ada lebih 2,000 corak kain renda boleh dengan pelbagai pilihan warna yang pastinya menambat hati khususnya di kalangan wanita yang sedang tercari-cari fabrik untuk baju raya," katanya.

Dalam pada itu menurut Jasleen, bagi penggemar kain kapas pihaknya menawarkan harga istimewa untuk fabrik Italian Viscose Cotton yang dahulunya dijual dengan harga RM198 sepasang, kini jualan hebat beli satu percuma satu dengan harga hanya RM148 sahaja.

Manakala sutera Itali yang menjadi kegemaran ramai pelanggan boleh diperoleh daripada harga serendah RM250 sahaja sepasang.

Bersempena dengan jualan besar-besaran in juga , Euro Moda dan Gulati's memperkenalkan Opal Brasso dan French Crepe Digital Prints yang merupakan koleksi terbaru musim perayaan untuk tahun 2011 ini.

Tidak ketinggalan fabrik berjenama untuk kaum lelaki khususnya untuk baju Melayu Valentizo dan Roberta Cavalli. Ia dilengkapkan lagi dengan samping songket Terengganu.

Dalam pada itu menurut Jasleen, Euro Moda dan Gulati's turut menampilkan produk terbarunya iaitu, Butik Aalia, galeri muslimah yang menampilkan tudung dan selendang rekaan terbaru.

Euro Moda dan Gulati's kini mempunyai 17 cawangan di seluruh Malaysia dan yang terbaharu di Sungai Petani, Kedah, yang terletak di Perdana Heights atau lebih dikenali sebagai Lot 88.

Bagi pelanggan setia Euro Moda dan Gulati's, nantikan beberapa lagi cawangan terbaru Euro Moda dan Gulatis yang bakal dibuka pada Julai depan iaitu di Kota Bharu, Kelantan,Shah Alam (Seksyen7) dan Bangi, Selangor.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: