jangan lupa klik disini Loading page Loading page

Sunday, January 25, 2009

Gambar Ifa Raziah Sebelum Dan Selepas Cucuk Muka

Sebelum cucuk

Selepas cucuk

10 comments:

  1. uikk ptot laa
    mkin cantik jek..
    upenye wat botox ke..??
    tp skrg lg cantik
    dr dlu..
    ok laa 2..
    aku pon nk wat gak laa..
    hhihihihih

    ReplyDelete
  2. kat akhirat pun nk kena CUCUK gak ke???

    ReplyDelete
  3. ni dh x piki hukum akhirt ni!
    xde la cntik mne da cck pown

    ReplyDelete
  4. muka dia dulu tu mcm miley cyrus.. ehehehe

    ReplyDelete
  5. berbaloi la cucuk..cantik..tp aku tau mesti seksa jugak sakit je rase..tape..beauty is pain..kt akhirat nanti pon pain is beauty..

    sama2 kta beringat..

    ReplyDelete
  6. x yah cucuk2,minum jus stevia dah cukup,awet muda lagi.....

    ReplyDelete
  7. x pyh mkn2 cucuk2...yg penting hati bersih bnyk bca al-quran solat n amalan2 yg sewaktu dgnnya

    ReplyDelete
  8. biar laaa dia,, nak cucuk botox ke... cucuk bontot ke.. cucuk ape ke...?;-)

    ReplyDelete
  9. cucuk pun cucuklah,.....janji dia bahagia

    ReplyDelete
  10. berdosa sial!gunenye pun untuk wat dosa.aku x ngaku kalau dia jiran aku...

    ReplyDelete

Tinggalkan Komen Anda Sini: