Thursday, January 29, 2009

Kekasih Zul Terluka Dengan Kelakuan Zul-Abby Abadi!

image DALAM hangat bercerita mengenai hubungan mesra dramatis yang baru saja bercerai, Arbaeyah (Abby) Abdul Manan, 31, dengan pelakon muda semakin meningkat naik Zulkifli (Zul) Ariffin, 23, SS menerima panggilan daripada seorang teman yang menyampaikan berita cukup mengejutkan.

Kata teman itu dia mahu mengadu mengenai kenyataan diberikan Abby dan Zul perihal hubungan mereka, yang tanpa disedari melukakan hati seorang wanita. Jelas teman itu lagi, wanita yang dimaksudkan adalah kekasih Zul sendiri dan mereka dikatakan sudah lama menjalin hubungan cinta.

Sebelum ini, ketika hubungan Abby dan Zul hangat diperkatakan, teman wanita pelakon drama bersiri Apa Itu Cinta dan Gerak Khas itu mempercayai dengan kenyataan diberikan bahawa hubungan kekasihnya dengan Abby Abadi tidak lebih daripada seorang kawan. 

image Bagaimanapun, apabila baru-baru ini Harian Metro dan Melodi melaporkan Abby dan Zul ke Guangzhou, China, berdua-duan membuatkan dia berang serta rasa tertipu dengan sikap kekasihnya itu. SS sendiri terkejut apabila mendengar cerita disampaikan teman ini kerana ingatkan Zul memang masih solo dan kerana itu tidak salahnya jika dia berkawan rapat dengan Abby.

Cuma tidak manisnya apabila kepergian pasangan ini ke Guangzhou, China untuk meninjau peluang perniagaan hanya berdua. Walaupun Abby mahupun Zul menegaskan mereka ke sana semata-mata atas urusan kerja tetapi masyarakat kita yang berpegang kuat kepada agama dan adat masih dianggap ia 'tidak manis' memandangkan Abby belum habis edah.

Nasihat SS kepada Zul supaya jagalah hati dan perasaan kekasih. Janganlah lagi memberikan kenyataan yang boleh mengguris perasaannya. Sekiranya SS berada di tempat kekasih Zul, tentu SS akan berasakan perkara yang sama terutama apabila mengetahui orang tersayang mengikut perempuan lain ke luar negara.

17 comments:

  1. kantol lagi... zul pulak dah ada kekasih!

    ReplyDelete
  2. bodoh punya ZUL...itu janda yg dah bekas org la yg kau nak tu..janda memg bekas org pun..body pun allignment dh lari skit...APA YG KO NAK SEBENARNYA NI..???STAKAT NK JADIKAN KO TUMPANG GLAMOUR SI MC MOMMY ABBY TU BAIK X PAYAH LA...BODOHLA KAU NI...

    ReplyDelete
  3. HAHA.... xcampur kutok tp
    i like abby gan zul....

    ReplyDelete
  4. zul pukimak...tinggalkan rita yg jaoh lbih cantik pade abby...bodoh!!!tolol!!!!

    ReplyDelete
  5. ikot suke dia le kita xdpt duit pun. . .

    ReplyDelete
  6. biar le ingat janda tu bkn manusia ke? kalo kena kat korang pun korang boleh sasau lebih dari diri abby, kiranya abby ni tuff ler. .

    ReplyDelete
  7. penangan janda..hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    ReplyDelete
  8. janji u all bahagia...dose korang tanggung sendiri

    ReplyDelete
  9. gila punya zul,dia dh ade kekasih nk main dengan abby pula memang gtl pompuan............
    gila gila gila

    ReplyDelete
  10. ni pun 1 gatal!hush!tak seder kan diri!pui!!!bodoh!

    ReplyDelete
  11. ala...zul dah sasau sbab dh kene pnangan blowjob ebby la...mne x sasau...ebby pn dh sedap dpt jilatan drzul yg bru knal puki...mne x sasau dua2 insan ni...tp pd akula,puki ebby dh beso gak...dh 3x overhoul maaa....mkn jamu pn x jln gak...

    ReplyDelete
  12. Kau orang punya bahasa ni, bahasa terlampau lah.. Kau orang kata orang gila la, sundal la, sial la, bodoh la macam-macam lagi bahasa-bahasa yang indah kau orang gunakan... Tengok diri sendiri dulu la...

    ReplyDelete
  13. Aku fikir, kau orang yang menulis ni lagi teruk dari orang yang kau orang kutuk tu. Pegi lah mabukkkk...

    ReplyDelete
  14. huhu.. gile sempoi bhasa ko mat (december 19,2009 11:48 pm)..rilek ar.. ye ke gf zul.. tah2 tipu je minah tu

    ReplyDelete
  15. sokong jeer,lg pun abby ngn zul sama lawa.itulah penangan jus stevia.....

    ReplyDelete

Tinggalkan Komen Anda Sini: