Wednesday, January 28, 2009

Buat Hal Lagi… Gambar Ning Baizura Bercium!


33 comments:

  1. ini bukan brat lah...ini timur...
    knape tak main skli kat stes tu...tunjuk skit puki yang gatal tu...

    ReplyDelete
  2. biarla...derang suami isteri la. daripada tak kawen tapi dok peluk cium sampai tak igt dunia tu baru boleh dikatakan 'BUAT HALLLLLL!!!!!'

    ReplyDelete
  3. mengada2 konon dia je ada laki...

    ReplyDelete
  4. dah gatal sangat..sebab tu bercium..ming punye pompuan..nak kena sangat nak jantan dier tue..main sekali atas tue!!!bodo!!

    ReplyDelete
  5. ntah betulkah apa yang kawan bagi aku tengok
    tapi tengok muka sebiji macam neng siap dengan tatoo kat punggung lagi tu. dahsyat betui tak tahan aku tengok. sksa. tegang terus.

    ReplyDelete
  6. koteh mat salleh tu pun tgh NAIk stim tuh..

    ReplyDelete
  7. dia ingt dia sorang ke ade laki........
    aku pn ada laki.laki aku punya la macho drpd laki dia!!!!!Hua...hua...hua

    ReplyDelete
  8. korang toksah lah kacau2 ning nie...dia dah kahwin...so what...dia ada hak cium apa?

    ReplyDelete
  9. biarlah dah kawin pun..
    korang jeolous yer?atau nak sekali?hahhaa

    ReplyDelete
  10. kenapa x beromen terus je kat situ...

    ReplyDelete
  11. ini lah ni...adat dan tabiat org2 melayu kita...yg blm kahwin,berpeluk bercium korang bising....ni yg dah sah2 nikah pun korang nak ambil peduli...biar la dorg tunjuk kasih syg dorg...yg pntg hubungan tu halal...tak baik jaga tepi kain org...wat hal sendiri dah la... :) doakan je dorg tu kekal bahgia selamanya.

    ReplyDelete
  12. btol 2.
    yg korang sibok2 npe?
    cm ah korang x pena wt.

    ReplyDelete
  13. kkkaaahhhpppuuuiiitttApril 16, 2010 at 4:08 PM

    biarlah dia nak cium... yang korang sakit hati apa pasal? jeles ke pe... meh cium bontot aku meh

    ReplyDelete
  14. nie lagi sekor, tunggu masa aje mangkuk mat saleh nie akan boring kat malaysia dan balik england nanti!

    ReplyDelete
  15. jaga tepi kain korang tu sendiri.tak baik sibuk2 dgn hal org lain.nanti kena kat diri sendiri tak kah menyesal nanti.jika nampak perkara seperti tu,pandai2 la kita fikir baik dan buruk untuk dijadikan teladan

    ReplyDelete
  16. ni ha..lagi saekor,bila jadi juri macam segala mak dato komen nya,bila dia buat hal alahai..pui...juri konon tak layak nak komen orang kalau diri sendiri pun gelong...pehak yang berkenaan tengok tengok orang kalau nak kan khidmat nya,jangan lah cari yang macam ketam.

    ReplyDelete
  17. kkaaahhhpppuuuiiitttApril 17, 2010 at 6:09 PM

    korang pe hal.... dia nyer suka la cium laki dia ..... siti nurhaliza pun asyik2 cium laki dia ... semua artis pun cium mencium ant laki bini... yg bukan laki bini, cium kat tepi bus stop, dlm bas, belakang sekolah, dlm taman, tk plak korang nk kecoh2.. hal kecik ni nak bising2 plak...... bodohnya manusia atau korang jeles bila korang cium2 takde yg petikkan gambar ?

    ReplyDelete
  18. yela..x salah laki dia..tapi kita orng timur ada adatnya..dan peraturan bermasyarakat yg harus dipatuhi..tu namanya dh melanggar norma masyarakat..kalu x xkan la org nk jdikannya isu..lagi pun agama Islam x galak menayang hal2 dlm kelambu dpn khalayak..secara x langsung mencalar imej Islam yg mempunyai nilai kesopanan yang tinggi...

    ReplyDelete
  19. ni orang melayu yang tak sedar diri..tengok-tengoklah cermin tu...walau dah berlakikan orang potih..dia tu masih jugak hitam legam...tapikan orang kata ..pompuan mcm ni hebat macam mat salleh juga ...tu yang dapat "seregu" !!!!!!Dah laki pun satu jahil hal agama..lagi diseret buat perangai tak senonoh..yelah tau awak tu tayang laki awak tu..tapi tak sodar diri tu ..tetap orang melayu takleh nak jadi orang potih doh...hahahhahaha.

    ReplyDelete
  20. kkkaaahhhpppuuuiiitttApril 19, 2010 at 9:04 AM

    komen atas.. kau nie jeles asal.... mentang2 dia dapat laki putih melepak... asal? kau nyer laki/bini tu hitam legam cam bangla ke...? ishhhhh suruh dia mandi pakai klorok lah confirm putih melepak... konfirm kau tak kutuk2 orang lagi... orang lain plak akan kutuk kau sampai kau mampus

    ReplyDelete
  21. hahaha...aku setuju kkkaaahhhpppuuuiiittt, aku rasa orang nie memang dengki sungguh2 dengan ning... bagi komen langsung tak logik dan takleh diterima!

    ReplyDelete
  22. free berita 18 sx +video terkini

    www.syoknyadownload.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. woi bangang...cium pong nk kecoh? tu hal dia la....dia punya laki...dia punya bini...yg kecoh2 tuh asal?korang jeles sbb dorang dapat kiss atas stage?korang kiss tepi longkang chowkit?kita org timur ada adatnya??? pi mampos la kau ngan adat2 ko tuh.cakap sikit punya hipokrit...org mcm ko ni aku ludah jer pui!!! cakap x serupa bikin.

    ReplyDelete
  24. org mlayu mmg BODOH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  25. pakai baju kebaya dh cantek dh tpi perangai tuh xberape nak cantek..cmne nk bimbing org baru yg masuk islam if diri sndiri pun xmcm org islam...

    ReplyDelete
  26. orang bukan melayu pun sama BODOHHH!!!!!!

    ReplyDelete
  27. mereka bercium,,,halal juga. sah suami isteri. di malaysia ini,,,hal pegang atau cium sikit dah bising. TAK BOLEH KONON!!!!!! MUSLIM !!!!!!!! TAPI AKU TENGOK,,,ADA HAL YG TERUK LAGI DARI INI YANG DUBUAT OLEH ORANG ORANG MUSLIM DILUAR SANA. tak ada komen PULA spt rasuah, membunuh, judi, ai mcm mcm lagi. Negara barat, walaupun secara terbuka bercium dan berpegang tangan tapi NEGERA DIORANG LEBIH HABAT DARI SEMUA PERKARA,, TERMASUK BIDANG NYANYIAN DAN LAKONAN. rasanya malaysia ini akan ketinggaln zaman,,,

    ReplyDelete
  28. nak jadik ustaz tak yah la masuk website nih..

    ReplyDelete
  29. May I say something:
    You guys talked about them showing off, unacceptable showing of affections in public in a MUSLIM Country, Tarnishing the image of the country Muslim population...bla bla bla...from what I can understand. However, my question is: Why does some of you, (whom I think must be MUSLIM) show usage of words & comments that are very much UN-ISLAMIC to me? Mocking & Cursing to me is not Islamic at all. Just a thought!

    ReplyDelete
  30. salam...
    harga tertinggi!!!
    kami sedia membeli emas & surat pajak
    sila hubungi 013-282 3001(sms 24 jam)
    @ sila layari

    http://www.emasxproduktif.blogspot.com/

    agen diperlukan

    ReplyDelete
  31. ni mase rakaman Hiburan Minggu Ini kt RTM.. dieorg tak ciom la... eeeeee i was there.. mybe laki die tu nak cium, tp ning asyik tolak sbb tgh recording..sian ning

    ReplyDelete
  32. skati org la nk wat pa pun...jgn jaga tepi kain org sudah

    ReplyDelete
  33. huhh...aku nak tengok gambar orang yang sokong kes bercium (Suami Isteri) dihalayak ramai dipertontonkan...apa ko rase...cuba korang letakan diri korang kat situ yang sah status suami isteri...fikir fikirkan lah..

    ReplyDelete

Tinggalkan Komen Anda Sini: