Thursday, January 29, 2009

Gambar Diddy Berpakaian Macam Pondan Blue Boy!

image

Diddy seorang peserta Akedemi Fantasia (AF) baru baru ini dikecohkan dengan gambar beliau yang memakai pakaian yang tidak berapa sesuai untuk beliau.Perangan beliau diluar aku tidak tahu langsung kerana aku tidak pernah jumpa dia ' in-person'.Mungkin baik dan mungkin juga sebaliknya.


Adakah gaya Diddy telah berubah?Mungkin trend zaman sekarang dengan memakai baju seperti itu dan setahu aku rantai tidak boleh dipakai oleh kau hawa ataupun lelaki. Dan pada pandangan aku juga, baju yang dipakai oleh Diddy tidak berapa sesuai dengan beliau. Niat aku bukan untuk mengutuk dan bukan untuk mengubah diri beliau tetapi sebagai teguran,maklumlah sesama islam,tidak salah bukan tegur semasa islam? Terpulangkah kepada beliau pakaian dan gaya mana yang hendak dipakainya,hak masing-masing. Aku tidak boleh masuk campur.


Diddy dahulu. Jika Diddy bergaya seperti ini sudah tentu perkara negatif tidak akan dibual oleh orang ramai malahan Diddy dan Managernya sendiri akan dipuji dan di sanjungi.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: