Friday, January 30, 2009

Nurul Ex-Ajai Dah Beli Kuda Untuk Tunggang

 

image

Sudah hampir 2 tahun penyanyi hitam manis, Nurul dan bekas suaminya, Ajai bercerai. Pun begitu mereka berdua tidak habis-habis terkena tempias berpacaran dengan kekasih baru, maklumlah dua-dua pun popular dan kembali hidup solo.


Ramai peminat tahu tentang cerita Ajai yang sedang hangat bercinta dengan orang kuat Maestro Talent, Liza Illias malah mereka merancang untuk mendirikan rumah tangga sekitar Julai ini.

image
Berita itu bagaimanapun disambut baik oleh Nurul kerana beranggapan Liza paling layak menjaga anak mereka, Ayu. Ayu sendiri dapat menerima kehadiran Liza sebagai bakal ibu keduanya.


Bagaimanapun, akhir-akhir ini Nurul dikhabarkan menjalin hubungan intim dengan seseorang dan beliau adalah anak kepada seorang wanita yang berpengaruh. Teman baru Nurul itu memang kacak orangnya. Sejak hidup sendirian juga Nurul turut menceburi bidang sukan berkuda dan khabarnya sudah membeli seekor kuda berbaka baik. Itulah perkembangan Nurul yang popular dengan lagu Tangis Syukur.

1 comment:

  1. macam ni la lumrah artis wanita MALAysia..dulu masa bersama (sewaktu ada suami ,belum cerai)ok jer,pakaian pun boleh tahan la sopan jugak..TAPiii biler dh bercCERAi nahhh HAmik kau..buka sana buka sini walaupun daki penuh kt ketiak..yg mana pakai tudung nahhh terbang tudung tu..tgal rambut yg diKARAtkan tu...hmmm tp biasalah Dh jadi Janda ni kene la PAKai SEKSI2 dedah lurah2 yg ada walaupun hitam berdaki..MANA la tau kot2 ada VIP ke,ahli perniagaan yg kaya raya TERLIUr terGoda ker...boleh sangkut..boleh kawin lg ..hehehe..nk harap album mana nk laku..So PILIHLah aku..aku seksi..daki byk pun xper kt ketiak AKu nih..

    ReplyDelete

Tinggalkan Komen Anda Sini: