Wednesday, January 28, 2009

Elyana & Ally Bercinta?

image


Budiey ada dengar dari komen pembaca blog ini yang kata dia ada terserempak dengan Elyana dan Ally Iskandar sedang dating dan makan-makan di sebuah restoran di Mutiara Damansara berhampiran dengan rumah Nor Azlin yang disimbah cat tu. Kira romantik jugaklah Ally Iskandar ni duk melayan Elyana. Borak sambil ketawa riang.


Mesti ramai yang tak percaya Ally Iskandar dan Elyana tengah dilamun cinta. Mungkin penangan dari persembahan romantik cute miut dari Elyana masa AJL FInal yang lalu, buat Ally terpikat. Budiey pun tak percaya sebab Ally ni selera dia tinggi. High taste punya. Setakat Elyana, rasanya Ally tak pandang. ---> x padan ketot...high taste upernyer!!! Budiey percaya hubungan Elyana dan Ally Iskandar hanyalah kawan biasa sahaja. Tak gitu Ally?

2 comments:

  1. ala abg ally ketot2 pn comel what, biarla klu dh jodoh diaorgkn, lgpn mmg patut la abg ally kene suke yg high taste. kene la padan ngan kasta dia..

    ReplyDelete
  2. comel hape!! muka belubang sana sini. org yg taste tinggi nie sebenarnye nak cover diorg punye insecurity. pecaya pd beauty will end up wit beast. haha!

    ReplyDelete

Tinggalkan Komen Anda Sini: