Wednesday, June 15, 2011

Miliki kecerahan menawan


SKIN UV WHITE untuk kecerahan sekata.


PRODUK penjagaan dan pencerahan kulit biasa mungkin boleh membantu menjadikan kulit lebih cerah, lembut dan licin. Tetapi SKINZ membawakan kelainan dengan mencipta produk yang menggabungkan kuasa alam semula jadi dan sains untuk melindungi DNA kulit anda.

SKINZ UV White, rumusan terbaik dihasilkan untuk wanita Asia yang inginkan dimensi baru dalam penjagaan dan pencerahan kulit.

Ia mengandungi Radiant Gene Activator gabungan Ekstrak Sakura dan Lipo-Vit C yang mengaktifkan proses pencerahan sel kulit dari dalam.

Serum Pencerah Intensif, produk utama SKINN UV White, adalah serum sangat mujarab yang boleh digunakan pada siang dan malam.

Serum yang mudah meresap ke dalam kulit anda ini menembus jauh hingga ke dalam sel-sel kulit anda untuk menghalang kesan melanin, menjadikan tona kulit lebih cerah dan sekata.

Serum ini juga dipertingkatkan dengan Hesperidin untuk meningkatkan proses pencerahan kulit. Dengan demikian mengurangkan pigmentasi dan bintik gelap dengan berkesan.

SKINZ UV White merangkumi sembilan produk pencerahan yang mencerahkan kulit dari dalam.

Miliki wajah yang menawan dan berseri dari dalam dengan SKINZ UV White dan lihat sendiri kecerahan yang ketara dalam masa hanya DUA minggu penggunaan sila layari laman web http://www.skinzforyou.com atau kunjungi laman rasmi Facebook SKINZ™ di http://www.facebook.com/skinzforyou.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: