Wednesday, December 9, 2009

Hentikan Spekulasi - Saya Sudah Kahwin

Bergelar janda atau ibu tunggal bukannya mudah, pasti akan ada gosip yang singgah menyapa hidup. Bagi aktress berusia 36 tahun ini, Kuza berharap penjelasan kini beliau bahagia dengan kehidupan berumahtangga akan melenyapkan gosip yang mengatakannya intim dengan VVIP.


"Mereka tak tahu orang itu adalah suami saya sendiri. Ini adalah perkahwinan ketiga bagi saya dan suami. Bukannya saya ingin merahsiakannya selama ini.

"Cuma kena berhati-hati dengan apa yang ingin disampaikan kepada masyarakat. Takut juga kalau saya bercerita tapi bila tak jadi, diri sendiri yang malu.

"Biarlah secara sederhana tapi kekal sampai bila-bila," ujarnya yang telah melangsungkan perkahwinan beberapa tahun yang lepas bersama lelaki yang berstatus duda.

"Mempunyai tiga anak hasil daripada perkahwinan terdahulu, Kuza menjelaskan beliau dan suami masih merancang untuk menambah orang baru dalam hidup mereka. Suami Kuza, Ramlus Sideqe, juga mempunyai lima orang anak daripada perkahwinan sebelumnya.

Hasil Produk Sendiri

Bekas duta kepada produk kecantikan ini bakal mengeluarkan produk pelansingan badan berasaskan Pati Halia.

"Disebabkan saya pernah menjadi duta Dunia Herbs, orang akan percaya produk yang ingin dihasilkan lebih-lebih lagi bila berkaitan dengan slimming produk.

"Saya sendiri amalkannya selama dua tahun dan memang mujarab. Produk ini berdasarkan kepada pengalaman saya tapi akan mengikut formula sendiri," ujarnya yang akan melancarkan produk terbaru sekitar Januari tahun depan menerusi syarikatnya, Universal Herbs.

Menasihatkan agar pengguna tidak terlalu terburu-buru melihat hasilnya. Amalkan setiap hari dan berat akan turun dengan secara semulajadi.

"Macam adik saya, Kuna, selepas lapan bulan amalkan baru nampak hasilnya. Macam sesetengah produk yang menjanjikan kesan yang cepat sebenarnya akan mendatangkan banyak kesan sampingan," ujar wanita jelita ini.

Walaupun telah mempunyai tiga orang anak, namun Kuza masih mengekalkan bentuk badan yang menawan. Anak dara pun boleh kalah. Kuza berkongsi rahsia kejelitaannya bersama Mangga Online.

"Kalau nak maintain berat, kena jaga makan. Kalau boleh elakkan makan malam dan jangan makan nasi. Kalau lapar sangat makan roti sekadar alas perut.

"Untuk kulit muka pula, elakkan makanan berminyak. Dan jangan terlalu obses menjaga kecantikan kerana kadang kala ianya akan merosakkan tanpa kita sedari," ujarnya yang bakal muncul dalam drama terbaru arahan Rashid Sibir, Aliff Firdaus yang bakal menggantikan tayangan Nur Kasih.

Saksikan drama menarik ini yang membariskan pelakon hebat seperti Nasir Bilal Khan, Beego, Fadhilah Mansor, Irma Hasmie, Zed Zaidi, Maria Farida dan ramai lagi setiap Jumaat bermula 11 Disember 2009 jam 9.00 malam.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: