Thursday, December 31, 2009

Zizie Ezzette Honeymoon London & Pakai BMW Baru!

image KUALA LUMPUR - Pelakon Zizie Izette kini dikatakan sedang berbulan madu di Eropah bersama suaminya, Datuk Bung Mokhtar Radin, 51, dan dijangka pulang ke tanah air pada 8 Januari ini.

Zizie atau nama sebenarnya Zizie Izette Abdul Samad, 31, difahamkan berlepas ke Filipina pada 24 Disember lalu setelah selesai menjalani penggambaran drama 25 episod Suraya terbitan Zeel Production.

Dari Filipina, Zizie yang memegang watak Suraya dalam drama yang disiarkan di TV3 melalui slot Samarinda itu, meneruskan penerbangan ke Eropah.

Menurut sumber, selain bulan madu ke Eropah, Zizie juga menerima sebuah kereta mewah BMW Sport berwarna hitam dengan nombor pendaftaran WPY 2121 (yang membawa makna Zizi) sebagai hadiah perkahwinan.

Sumber tersebut memberitahu, Zizie melangsungkan pernikahannya dengan Ahli Parlimen Kinabatangan itu apabila mengambil cuti dua hari daripada penggambaran pada 16 Disember lalu.

"Kami memang tidak diberitahu di mana pernikahan itu berlangsung dan bila. Tetapi Zizie ada memberitahu pihak produksi dia telah bernikah.



image "Sekembalinya bercuti dua hari itu, kami melihat Zizie memandu BMW Sport yang berharga RM280,000 ke lokasi," kata sumber berkenaan.

Selain berbulan madu ke Eropah dan kereta mewah sebagai hadiah perkahwinan, Zizie juga kini mempunyai syarikat penerbitan sendiri yang dikenali 2121 Vision Pictures Sdn. Bhd.

Walaupun sudah mempunyai syarikat penerbitan sendiri, Zizie dikatakan akan meneruskan kerjayanya dalam bidang lakonan.

Difahamkan sekembalinya dari berbulan madu, Zizie akan memasuki set penggambaran telemovie Azan terbitan Zeel Production.

Penggambaran itu dijangka mengambil masa 10 hari.

Azan yang akan ditayangkan di TV2 tahun depan akan diarahkan oleh Along Kamaluddin dengan lokasinya sekitar Kuala Lumpur.

26 comments:

  1. selamat berbahagia...

    ReplyDelete
  2. KAYA JUGA TOK WAKIL KITA NIH...banyak duit dia..beruntung orang parlimen YB..mesti pemurah dgn org kampung...

    ReplyDelete
  3. yeeelahhh sementara orang tengah sayang esok esok tak kena gaya melayang beb anyway jaga maruah diri dek non

    ReplyDelete
  4. hai kalau itulah pilihan awak tua sgt oi macam atuk akujeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  5. tok wan kaya xleh tahan no..sapa yg untung
    modal 10 sen dpt sejuta..

    ReplyDelete
  6. aku musykil tentang kejujuran cinta

    ReplyDelete
  7. kegelian aku rasa..
    geli..
    eiii, yang tua tak sedar diri..
    yang muda gila harta..

    tapi, banyak gak duit orang tua tu kan?
    sampai boleh bagi BMW..harga RM280 000..

    mana dia dapat duit banyak tu?
    ntah2..sape nak projek, kena cari dia..
    n bagi 'upah'..

    alangkah bagusnya duit tu digunakan untuk rakyat

    ReplyDelete
  8. Aku keliru, keliru, keliru...o o o o o...cintamu di mana...di angkasa atau di bumi nyata. jangan kau salahkan aku...andai cintamu berakhir di awangan...sedang asyik aku mencari diri...kau kecundang di sebalik kealpaan...gemersik suci cinta kau dendangkan...namun jiwamu tetap berpaling pada yang hakiki...oooo kembalilah kepada rumah asalmu...tiada guna khayal dalam kepalsuan...kelak kau di sapa oleh kebenaran...kau kan tahu cintamu di mana...di sana atau di sini.

    ReplyDelete
  9. i love u bung karno

    ReplyDelete
  10. Dasar Maknusia "PENNDENGKI!!!" Tak senang tengok orang senang. Korang tak malu kahH??? Itu dah ketentuan "takdir Maha Kuasa." Kalau DIA tak izin, takkan jadi Bung kahwin ngan Zizie tuh... PAHAM TAKKK???

    TAHNIAH11 Bung n Zizie... Semoga bahagian hingga akhir hayat...aaaaaamiiiiiiiiiiinnnnnnn..........

    Kepada para PENN DENGGGKI!! sekalian, semoga korang tak stress memanjanggg....dek tekanan tabiat Hasad Dengki korang tuHH!! Amin!!

    ReplyDelete
  11. hehehe..betul aku pendengki kerna melihat laki tua kawin pompuan muda putih gebus...jeles siot!

    ReplyDelete
  12. sedap le datuk tu dapat meratah zizi yang gebu tu...sampai lupa bini no satu...dasar lelaki nak yang baru aje...

    ReplyDelete
  13. mst sedap hingga menjilat jari kn..kamu 2 dh la lawa tp cr suami muka mcm pecah umh..dunia2

    ReplyDelete
  14. bung........untung laaa haaang

    ReplyDelete
  15. mcm mana x kaya kalau makan duit rakyat. lihatlah sendiri kota kinabatangan, sungguh daif. penduduknya majoriti miskin, bekalan air pun main catu........ huhuhuhuhuhu

    ReplyDelete
  16. "mcm mana x kaya kalau makan duit rakyat. lihatlah sendiri kota kinabatangan, sungguh daif. penduduknya majoriti miskin, bekalan air pun main catu........ huhuhuhuhuhu"

    jangan fitnah oiii...si bung tu ada bisnes dah sebelum nie tak silap! dia dah kaya sebelum masuk politik dah! malaysia nie biasalah jurang pendapatan tertinggi di asia.. lagi tinggi dari indonesia, india dan thailand!

    ReplyDelete
  17. like beauty and the beast....tp zizie taklah lawa sangat pun cuma putih je....untung laki-laki tua kat malaysia ni,selalu dapat pucuk muda

    ReplyDelete
  18. tak geli ke zizie main batang kecut!!!nak isap pun tak lalu........bung jugak yang bezzz lanyak dada gebu...fuyyooo celah tu tebelah cantik ke bung?

    ReplyDelete
  19. aku kalau zizie belakon takdelah minat pun cuma suka sgt tengok peha ngan dada dia tu...kalau gmbr kat mjlh lagi bez tngok...seksi! rupanya bung yang tua gayut tu pun ada taste mcm aku jak ye. pulun bung...lanyak smntara begetah ni...tp larat ke awak main ngan org muda?

    ReplyDelete
  20. bgs bah..........kalu sj vip tak perlu fkir umurrrrrr....apa yg pentg....pgkat dan duit.......inilah realiti artis zmn skg.......

    ReplyDelete
  21. uii..bestnya bung dapat rasa yg muda dan putih gebu lg..memg ramai yg jelesne ..siott!!

    ReplyDelete
  22. relaks la korg.. zizie kan bermadu lagi.. dia tak fikir, bila dia dah takde madu lagi, sure bung cari bini lain punya... kesian dioarg ni semua... kurang didikan agama... pakai seksi cam tak cukup kain... bila mati nanti sure terseksa kat alam barzakh

    ReplyDelete
  23. yalah untung c bung Moktar. tapi itulah,,,, wang mesti selalu bagi kat bini yg putih gebu ni. rm2k untuk 30 minit yang pertama,,setiap kali nak romance ...mesti tutup mata si zizie dengan $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$, kalau tidak zizi pun tiada selera nak bermesra

    ReplyDelete
  24. BUNG MOKTAR LoVe VIGRA.................

    ReplyDelete
  25. Pucuk muda baru PMS dapat batang tua dah monopause

    ReplyDelete

Tinggalkan Komen Anda Sini: