Thursday, December 31, 2009

Zaquan tetap kekasihku




KUALA LUMPUR: “Saya masih kekasih Zaquan dan dia masih seorang ‘lelaki’ terbaik bagi saya,” kata pelakon, Ayu Raudhah, 25, mengulas gosip yang mengatakan hubungan cintanya bersama pemain bola sepak kebangsaan, Mohd Zaquan Adha Abdul Radzak terlerai gara-gara orang ketiga.

Hubungan pasangan itu yang mula intim tahun ini dikatakan retak menanti belah gara-gara gosip terbaru mendakwa Zaquan dalam diam memiliki seorang lagi ‘awek’ yang menemaninya di kala tertekan dan mempunyai masalah sejak lebih dua tahun lalu.

Berikutan gosip itu Ayu yang juga adik kepada dramatis terkenal, Rozita Che Wan didakwa menyerang ‘kekasih gelap’ Zaquan, baru-baru ini ketika majlis sambutan hari jadi yang dihadiri rakan terdekat.

Ketika dihubungi Harian Metro mengenai gosip itu, Ayu dengan tenang menjawab tidak pernah menyerang mahupun diserang mana-mana ‘awek’ yang mendakwa dirinya kekasih atau bekas kekasih Zaquan malah, hubungannya bersama kembar kepada Aidil Zafuan itu masih lagi baik.

“Manalah timbul cerita begini? Saya bahagia dan tiada orang ketiga seperti didakwa sesetengah pihak, malah tidak timbul juga cerita kata saya pergi menyerang orang semata-mata berebutkan Zaquan...saya takkan buat begitu.
“Lagipun sepanjang bulan ini saya agak sibuk dan berada di luar ibu kota kerana ‘shooting’ drama. Pada 22 Disember lalu saya di Tapah sehinggalah Isnin lalu untuk penggambaran drama bagi tayangan RTM selain temu janji dengan majalah,” katanya menafikan gosip itu semalam.


Wartawan Harian Metro diberitahu seorang sumber yang menghubungi Balai Berita, di sini mengenai Zaquan yang juga penyerang skuad bawah 23 tahun kebangsaan mempunyai selera pelik kerana tidak hanya bernafsu ke atas wanita tetapi insan bernama lelaki.

Difahamkan hubungan terlarang itu berlanjutan beberapa tahun sejak masing-masing berkenalan di laman sembang, malah ia masih kekal utuh meskipun Zaquan dan Ayu dilaporkan intim menyulam kasih tahun ini.

Sepanjang tempoh itu, Zaquan didakwa bijak memainkan peranan sebagai pasangan yang penyayang apabila tidak membezakan kasih sayangnya ketika bersama Ayu dan ‘awek’ lelakinya itu yang difahamkan berasal dari Sarawak.

Bagaimanapun, sumber itu memberitahu, perhatian Zaquan lebih terarah kepada lelaki terbabit berikutan keistimewaan dimilikinya disamping bijak meredakan kemarahan selebriti sukan berkenaan kerana kerap berada di sisi ketika diperlukan.

Ditanya mengenai gosip itu, Ayu nyata terkejut mendengar berita disampaikan, namun menegaskan Zaquan lelaki sejati dan bukan seperti didakwa sumber, malah dia juga yakin kekasih hatinya seorang yang ‘lurus’ serta jujur.

“Ini pertama kali saya mendengar gosip mengatakan Zaquan begitu. Sebelum ini banyak cerita yang berkisar perihal Zaquan dengan perempuan itu...perempuan ini...belum ada lagi yang bercakap dia ada hubungan dengan lelaki.

“Saya mahu tegaskan di sini saya yakin Zaquan masih lelaki sejati dan tidak memilih kaum sejenisnya untuk menjadi pasangan. Sepanjang berkawan dengannya saya tidak nampak ciri-ciri dia berminat ke atas kaum Adam,” katanya.

Berikutan itu, dia meminta supaya kisah percintaannya tidak digembar gemburkan mana-mana pihak, sebaliknya berdoa supaya hubungan cinta bersama Zaquan berakhir hingga ke jinjang pelamin.

Sementara itu Mohd Zaquan ketika ditemui Harian Metro malam tadi selepas perlawanan bola sepak persahabatan antara pasukan Malaysia dan Syria di Stadium Nasional Bukit Jalil terkejut dan menafikan sekeras-kerasnya gosip itu.

4 comments:

  1. semoga berbahgia..harap sampai ke jinjang pelamin..

    ReplyDelete
  2. aku nak tengok berapa lama...mari kita beating

    ReplyDelete
  3. betting la..... beating tu pukul...

    ReplyDelete
  4. sementara jer tu...

    ReplyDelete

Tinggalkan Komen Anda Sini: