Thursday, December 31, 2009

Kerdipan Habib Jewels RM2.5 Juta Penyeri Majlis Kahwin Serina

Perkahwinan Serina mandapat tajaan daripada Habib Jewels bernilai RM 2.5 juta.

PERKAHWINAN gilang-gemilang Serina Ridzuawan bersama Gavin Edward O'luanaigh atau nama islamnya Salahudin Ghafar yang mendapat liputan media luar negara pastinya menarik perhatian penaja untuk memperkenalkan barangan mereka.

Kerlipan barangan perhiasan indah tajaan Habib Jewels bakal menaikkan lagi seri kedua-dua mempelai pada hari istimewa mereka.

Habib Jewels bukan saja menaja barangan kemas untuk acara akad nikah malah turut melengkapi persalinan bersanding dan acara potong kek dengan nilai keseluruhan RM2.5 juta.

Menurut Pengurus Pemasaran Habib Jewels, Yasheedah Yashaiya, kesemua koleksi yang bakal digayakan Serina adalah koleksi terbaru Habib.

"Serina bakal mengayakan koleksi terbaru yang mana rekaan-rekaan tersebut adalah koleksi tahun baru dan ia sangat bertepatan dengan majlis perkahwinan Serina yang dilangsungkan sempena pembukaan tahun 2010.

"Kami memilih perkahwinan Serina memandangkan Serina merupakan pelakon terkenal dan anak kepada selebriti dunia, Chef Wan, selain perkahwinan mereka juga mendapat liputan media luar negara.

"Selain Serina, Gavin dan Chef Wan turut ditaja pada majlis yang sama, Gavin bakal mengenakan butang pada baju melayu dan rantai, manakala Chef Wan akan mengayakan butang dan cincin rekaan terbaru," kata Yasheeda.

Sementara itu Serina yang ditemui di sejurus selepas memilih aksesori perkahwiann di Habib Jewels berkata, dia sangat teruja untuk mengayakan koleksi Habib pada dua majlis perkahwiannya.

"Habib Jewels merupakan antara nama terkemuka dalam perhiasan barang kemas. Banyak pilihan terbaik disini dan kualiti Habib setanding dengan nama-nama produk barang kemas dari luar negara.

"Saya sangat bertuah kerana berpeluang mengayakan aksesori bernilai RM 2.5 juta itu," kata Serina.

Manakala Chef Wan menyifatkan pemilihan Habib sebagai penaja hari bahagia anak perempuannya itu adalah yang terbaik berikutan ia adalah syarikat kepunyaan orang melayu dan patut diperkenalkan di seluruh dunia.

Selain Habib Jewels, mereka turut menerima tajaan dari Euromoda untuk baju Melayu dan baju kebaya bagi majlis pertunangan, nikah dan persandingan, manakala Tailor (sut Gavin, Chef Wan dan Chef Riz yang dipakai semasa majlis persandingan).

Serina dan Gavin akan bernikah pada 1 Januari ini di Masjid Wilayah Persekutuan dengan mas kahwin RM1,000.

Pihak perempuan akan menerima tujuh dulang hantaran termasuk wang hantaran sebanyak RM30,000 manakala pihak lelaki akan dibalas dengan sembilan dulang hantaran.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: