Friday, July 31, 2009

Siapa paling banyak susut?

Pengacara becok Sarimah Ibrahim dipilih menjadi pengacara program realiti membabitkan peserta negara-negara Asia yang dinamakan The Biggest Loser Asia. Makin laris nampak selepas menjanda ni.

Sarimah akan bersama-sama 30 peserta bersaiz besar yang akan berjuang menurunkan berat badan sekali gus membawa pulang US$100,000 (RM350,000) sebagai hadiah. Peserta yang paling banyak susut akan menang.

Program itu diterbitkan oleh syarikat Malaysia, Imagine OmniMedia dan akan ditayangkan di Astro, saluran Hallmark (Channel 702) bermula hujung November ini.

"Inilah show yang benar-benar memaparkan apa itu reality show," kata Sarimah pasal program yang dibawa daripada program dari Amerika itu.

Presiden Imagine OmniMedia yang juga penerbit eksekutif The Biggest Loser Asia, Riaz Mehta berkata, uji bakat untuk mencari peserta Malaysia akan diadakan pada 1 Ogos ini di pusat gimnasium Fitness First The Curve, Damansara Mutiara mulai pukul 10 pagi higga 4.00 petang.

Peserta mestilah berumur antara 18 tahun hingga 55 tahun dan boleh bertutur Bahasa Inggeris dengan baik. Selain menang, peserta juga pastinya boleh memiliki kehidupan yang lebih baik dan tahap kesihatan yang meningkat.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: