Friday, July 31, 2009

Noniswara nikah malam ini

Dramatis jelita, Noniswara Baharuddin, 39, bakal mengakhiri zaman ‘jandanya’ dengan buah hatinya, yang juga merupakan Pengerusi U Mobile, Datuk Rosman Ridzwan, 50. Majlis pernikahan mereka akan berlangsung di Masjid Wilayah, Jalan Duta, Kuala Lumpur, selepas solat Isyak, malam ini.

Nonis memberitahu, majlis pernikahannya itu akan berlangsung secara ringkas dan sederhana serta hanya dihadiri ahli keluarga terdekat kedua belah pihak sahaja. Dia yang sudah lama hidup menjanda mengakui rasa agak berdebar untuk menempuh alam perkahwinan sekali lagi.

Sebelum ini, Sinar Harian pernah menyiarkan pengakuan Nonis tentang hubungan cinta dengan pasangannya yang ketika itu digelar sebagai Datuk R. Menurut Nonis, dia sudah mengenali Datuk R sejak tahun 2007 lagi. Pertemuan secara tidak sengaja atas urusan perniagaan keluarga di Kota London ketika itu membuahkan rasa cinta di hati mereka.

Tambah Nonis, dia bukannya terpikat atas harta dan kekayaan tetapi keikhlasan hati Datuk R menerima dirinya seadanya. Sikap Datuk R yang begitu penyayang dan mesra dengan tiga anaknya, Naveer Nishon 14 tahun, Nur Erysha Emyra 9 tahun dan Nazeer Danish setahun setengah, membuatkan dia tidak teragak-agak untuk menerima lamarannya.

“Dia seorang yang sangat ‘caring’ dan memahami karier saya sebagai pelakon. Saya juga kagum dengan sikapnya yang kuat bekerja, dan sentiasa bertanggungjawab,” kata Nonis yang majlis resepsinya berlangsung keesokan harinya, 1 Ogos pada jam 8 malam di Hotel Berjaya Times Square, Kuala Lumpur.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: