Friday, July 31, 2009

Dumex kini berwajah baru


TONI (dua dari kiri) dan Pengarah Pemasaran Dumex, Jocelyn Ng bersama duta produk Dumex, Vanidah Imran dan Rashidi Ishak di Petaling Jaya semalam.


PETALING JAYA - Sebagai langkah mengekalkan kelebihan daya saingnya agar terus relevan di kalangan pengguna masa kini, Danone Dumex (Malaysia) Sdn. Bhd. (Danone Dumex), telah melabur sebanyak RM4 juta untuk mengubah wajah dan pembungkusan baru rangkaian susu Dumex di pasaran tempatan.

Menurut Pengarah Urusannya, Toni Brendish, logo jenama dan pembungkusan baru Dumex kini menampilkan rupa dan gaya baru yang lebih moden, dinamik dan kontemporari tetapi masih mengekalkan warisan perkataan 'Dumex' berwarna merah yang dikenali sejak lebih setengah abad lalu.

"Pelancaran identiti baru ini merupakan salah satu cara kami berkomunikasi dan memperingati hubungan yang telah lama terjalin dengan ibu bapa dan kanak-kanak di negara ini.

"Sejak diperkenalkan di Malaysia pada tahun 1958, Dumex telah membangun dengan teguh dan menjadi salah satu nama yang dikenali dan dipercayai ramai," katanya pada majlis pelancaran wajah baru Dumex dan program interaktif Dumex Dugro Adventure di sini semalam.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: