Thursday, July 30, 2009

Saya bukanlah baik sangat - Koyuki


KOYUKI


AKTRES terkenal Jepun, Koyuki, 32, mungkin nampak lemah-lembut dan baik di dalam filem-filem lakonannya tetapi hakikatnya dalam kehidupan sebenar dia bukanlah seperti watak di dalam filem.

Katanya, ramai peminat beranggapan, perwatakannya di dalam dan di luar filem adalah sama sedangkan dia bukanlah begitu.

"Saya bukanlah seorang wanita yang terlalu lemah-lembut dan saya juga bukan wanita yang begitu baik. Saya hanya wanita normal. Apa yang berbeza ialah saya boleh meminjam watak orang lain buat sementara waktu apabila tiba waktu saya bekerja di hadapan kamera," ujarnya.

Dia yang muncul dengan filem terbaru berjudul Watashi Dasu Wa arahan pengarah Yoshimitsu Morita telah memegang watak seorang wanita yang sanggup menghabiskan semua wang demi melihat harapan dan impian kawannya tercapai.

"Sebenarnya saya bukanlah begitu pemurah untuk menghabiskan duit demi impian orang lain," katanya sambil ketawa.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: