Friday, July 31, 2009

Paris Hilton beri amaran kepada gadis muda, jangan terlibat dengan video seks

Paris Hilton meninggalkan Mahkamah Persekutuan di Miami. Paris dituduh gagal mempromosikan filemnya 'Pledge This!' pada tahun 2006.

SOSIALIT dan aktress, Paris Hilton memberikan nasihat kepada gadis muda supaya tidak tunduk kepada kemahuan teman lelaki mereka yang mahu membuat video seks.

Paris berjanji akan menghentikan gadis muda daripada mengikuti jejaknya apabila video seksnya dengan kekasih beliau sebelum ini, Rick Salomon dijual di pasaran pada tahun 2003.

"Saya tidak mahu gadis-gadis muda sekarang berada dalam situasi yang pernah saya alami," kata model itu.

"Saya terkejut dan malu dengan apa yang berlaku, ia bukan salah saya, saya diaibkan oleh orang yang saya percaya...tapi saya belajar daripada kesilapan.

"Ia merupakan pengalaman yang pahit dan menganggu saya setiap hari," kata Paris lagi.

Pewaris rangkain hotel yang berusia 28 tahun itu dilaporkan menerima bahagian daripada keuntungan hasil jualan DVD yang bertajuk 'One Night in Paris' itu.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: