Sunday, December 20, 2009

Misha oh Misha


Misha Omar


SAYA adalah salah seorang penggemar penyanyi Misha Omar dan tidak pernah ketinggalan mengikuti perkembangan karier Misha semenjak dari lagu Bunga-Bunga Cinta di awal tahun 2000.

Pada saya, Misha adalah salah seorang penyanyi wanita terbaik di Malaysia dan mempunyai ruang yang luas di persada nyanyian.

Sebagai seorang penyanyi hebat dan pernah beberapa kali diiktiraf mengungguli pertandingan-pertandingan nyanyian dalam dan luar negara, Misha sepatutnya lebih menjaga kemunculan, penampilan, personaliti dan publisiti dirinya di mata peminat.

Sebab adakalanya Misha muncul dengan gaya anggun. Tapi adakalanya pula terlalu ringkas dan tak sesuai dengan pesona sebagai artis popular.

Ketika menyanyi dan berbicara pula, kadangkala Misha suka membuat aksi-aksi yang kononnya malu-malu kucing, berjalan dan menari terkedek-kedek dan ada ketikanya senyum dan ketawa sendirian seperti ‘syok sendiri’.

Tolonglah Misha...! Anda seorang artis berbakat yang dikagumi, janganlah buat tingkah laku sebegitu yang boleh membuatkan orang melihat jadi tidak suka.

Belajarlah bawa pesona anggun setaraf dengan pengiktirafan yang diberikan. Aksi dan gelagat ‘buat-buat’ ini perlu dihentikan wahai Misha.

Anda adalah bakal artis yang unggul suatu hari nanti. Renungkan dan perbaiki kelemahan-kelemahan anda.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: