Sunday, June 23, 2013

Stacy Pilih Sukan Futsal Untuk Turunkan Berat Badan

Stacy.
PETALING JAYA: Penyanyi Stacy mengakui gemarkan sukan yang popular dikalangan golongan lelaki iaitu futsal sebagai salah satu cara untuk dia mengurangkan berat badannya.
Stacy berkata, dia gemarkan aktiviti lasak seperti sukan futsal dan selain itu dia juga gemar bermain badminton sekiranya mempunyai waktu terluang.
"Sebelum ini berat saya 53 kilogram dan ramai yang menegur bentuk badan saya semakin berisi dan berazam untuk kuruskan badan.
"Selain bersukan saya juga mengatur cara pemakanan supaya proses penurunan berat badan itu dapat dilakukan dengan cepat," jelasnya.
Stacy mengakui sebelum ini dia kurang menjaga berat badannya kerana selain sibuk dengan kerjaya seninya dia juga banyak memberikan tumpuan kepada anak angkatnya, Bella Valentina.
Selain itu jelasnya, kekurangan menjalani latihan tarian juga menyumbang kepada peningkatan berat badannya sejak akhir-akhir ini.
Dalam pada itu, Stacy berkata, dia tidak mempunyai masa untuk bercinta kerana dia kini memberikan tumpuan penuh kepada anak dan kerjaya nyanyiannya.
"Saya tiada masa bercinta kerana Bella adalah perkara pertama yang perlu diberi perhatian dan hubungan kami sangat rapat dan jarang berenggang untuk masa yang lama," katanya.
Dalam perkembangan lain, Stacy berkata, dia baru sahaja selesai merakamkan sebuah lagu dengan kumpulan Smash dari Indonesia dan lagu berjudul Hello itu bakal dimuatkan dalam album terbaharu mereka.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: