Tuesday, June 30, 2009

Peluang menangi kereta Volkswagen


TIGA pelanggan CIMB Bank yang bertuah menunjukkan tanda bagus selepas menerima rebat tunai dan beg cenderahati.


SEKIRANYA anda memandu di tengah bandar atau terperangkap dalam kesesakan jalan raya selepas waktu bekerja, anda akan berpeluang melihat sebuah kereta Volkswagen diangkut di dalam satu kotak khas di atas lori.

Jika tidak pun, sewaktu membeli barangan keperluan di pasar raya, jangan terkejut jika anda dikelilingi oleh petugas-petugas CIMB Tow Truck yang sibuk memberikan beg-beg hadiah dan rebat tunai.

Selepas kejayaan kempen Dream Deposit pada 2006 dan peraduan Dream Deposit Drive setahun kemudian, CIMB kini kembali dengan inisiatif yang sama. Cuma, bezanya hadiah kali ini lebih besar untuk dimenangi.

Terbuka kepada semua pelanggan CIMB, kempen ini berlangsung selama empat bulan bermula pada 9 Mac sehingga hari ini.

Bagi memeriahkan promosi dan menguar-uarkan peraduan Deposit.Dream.Drive: Back Again! Campaign, CIMB Bank mempamerkan hadiah bulanan iaitu kereta dalam siri jelajah ke seluruh negara.

Seorang pemenang bertuah pada setiap bulan berpeluang memandu pulang sebuah daripada empat buah kereta jenama Volkswagen iaitu pemenang bagi bulan Mac akan menerima Volkswagen New Beetle 1.6I, April (Volkswagen Golf GTi 2.0I Turbo FSI), Mei (Volkswagen EOS 2.0I TurboFSI) dan Jun (Volkswagen Touareg 3.6I V6 FSI).

Dari hari Isnin sehingga Ahad, CIMB Bank turut mempamerkan sebuah lori tiga tan yang menempatkan kereta yang bakal dimenangi pada bulan tersebut dan menjelajah ke seluruh Malaysia.

Secara puratanya, lori tersebut akan berhenti di lima buah cawangan CIMB Bank di bandar-bandar terpilih, selain lokasi bertrafik tinggi di Semenanjung Malaysia.

Di setiap perhentiannya, krew lori ini akan mengedarkan risalah-risalah berkaitan kempen, beg hadiah CIMB Bank dan rebat tunai kepada para pelanggannya.

"Baru-baru ini, saya berada di dalam CIMB Bank untuk membayar bil. Kemudian, saya ternampak sebuah lori dengan kereta Volkswagen di dalamnya diparkir di luar bank.

"Kerana ingin tahu, saya pun menuju ke arah lori itu dan berjaya menjawab beberapa soalan mudah mengenai kempen terkini CIMB Bank. Akhirnya, saya memenangi rebat tunai sebanyak RM50," kata Jameson Wong.

Apa yang perlu dilakukan adalah membuka akaun dengan CIMB Bank atau CIMB Islamic dan depositkan amaun minimum RM500. Semudah itu sahaja!

Bagi pemegang akaun CIMB sedia ada, mereka hanya perlu mendeposit jumlah sama ke dalam akaun dan berpeluang terpilih sebagai pemenang bertuah.

Dengan rangkaian yang luas dan saluran mesin ATM serta akses perbankan melalui Internet, semua orang berpeluang untuk menang!

Pemenang mingguan layak meraih wang tunai RM2,000 manakala seorang pemenang bertuah bulanan berpeluang memandu pulang sebuah kereta Volkswagen!

Maklumat lanjut mengenai kempen CIMB Dream.Deposit.Drive: Back Again!, sila layari https://www.dreamdepositdrive.com.my/

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: