Thursday, September 10, 2009

Dengarnya...: Vanidah teringin anak kembar



Vanidah Imran

SEWAKTU menjalani penggambaran filem Magika tidak lama dulu, Cik Normah diberitahu, aktres jelita Vanidah Imran sudah terpesona dengan dua ibu mengandung ketika itu, Ziana Zain dan Sharifah Aleya. Kedua-dua selebriti terbabit juga turut berlakon dalam filem arahan Edry Abdul Halim itu.

Khabarnya, daripada gelagatnya ketika bersama-sama Ziana dan Aleya, Vanidah memang nampak teringin sangat untuk mendapatkan anak kembar seperti dua rakan artis tadi. Kini, penyanyi dan penyampai radio terkenal itu sudah pun melahirkan bayi masing-masing.

Sehingga kini, hasil perkongsian hidup bersama pelakon Rashidi Ishak, Vanidah dikurniakan dua cahaya mata, Mikhail Imran dan Maryam Rashika.

Kata seorang teman, berseri-seri muka Vanidah tatkala berseloroh dengan dua ibu hamil berkenaan. Mungkin Vanidah hanya berjenaka untuk hamil anak kembar, tetapi daripada raut wajahnya, pelakon berusia 34 tahun itu memang kelihatan cukup ceria.

Kalau betullah satu hari nanti Vanidah benar-benar hamil anak kembar, tentunya wanita cantik ini melonjak gembira. Apatah lagi kalau kembar itu pula seorang lelaki dan seorang perempuan. Maka lengkapkan dua pasang anak comel dalam keluarga mereka.

Sedih pula Cik Normah apabila bercerita mengenai anak-anak. Agaknya, bilalah rezeki Cik Normah hendak mengandung ya? Tak apalah, mungkin belum sampai waktunya. Yang penting, Cik Normah sentiasa bersabar dan tidak pernah berputus asa.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: