Wednesday, September 30, 2009

Ciuman mulut jadi penyelamat


COURTNEY LOVE dan Johnny Depp


WALAUPUN penyanyi Courtney Love sering diabaikan teman-teman sekelilingnya dengan masalah ketagihan dadah dan arak, tidak bermakna, pelakon Pirates Of The Caribbean, Johnny Depp turut melakukan hal yang sama.

Penyanyi yang popular dengan kumpulan Hole itu telah diberi bantuan pernafasan mulut ke mulut (CPR) oleh Johnny setelah mengalami masalah sesak nafas yang agak teruk.

Bagaimanapun, bantuan Johnny dianggap perkara yang paling menggembirakan buat Love. Ini kerana dia dapat merasa 'ciuman' Johnny.

"Tiada siapa yang pernah meminjamkan saya wang. Saya hampir mati di sebuah majlis. Ketika itu saya sedang menonton filem Johnny, Dillinger dan kemudian mempunyai masalah pernafasan.

"Dia memberikan CPR kepada saya. Saya tak pernah mempunyai seorang JD (Johnny) selain CPRnya," katanya kepada MaleFirst.

Balu kepada mendiang Kurt Cobain, pernah memberi kenyataan bahawa ada seseorang yang tidak dikenali memberikannya wang ketika dia berhadapan masalah kewangan pada awal tahun ini.

Kini, penyanyi berusia 45 tahun itu tinggal di sebuah hotel di New York bersama anaknya, Frances Bean, 17, sementara menanti apartmen barunya siap.

Bagaimanapun, Courtney kerap kali membuat kenyataan bahawa dia dan anaknya sering dilayan bagaikan kerabat diraja.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: