Tuesday, November 30, 2010

Lisa lega Wills, Kate bertunang

LISA dan kekasihnya, James Woodsford
LISA dan kekasihnya, James Woodsford
KENANGAN...Lisa dan Wills pada 2007.
KENANGAN...Lisa dan Wills pada 2007.

LONDON: Gadis yang bertanggungjawab terhadap perpisahan Kate Middleton dengan Putera William pada 2007 berkata semalam, dia gembira pasangan itu sudah bertunang.

Lisa Agar, 23, dilihat minum bersama William dan mereka menari bersama di atas podium pada malam kejadian.


Malah, William turut bergambar dengan pengurus pejabat itu, dua minggu sebelum Kate dan putera itu mengumumkan mereka akan berpisah.

Beberapa peminat keluarga diraja Britain berkata, Lisa menjadi punca perpisahan itu dan melancarkan kempen membencinya.


Bagaimanapun, apabila William mengumumkan baru-baru ini bahawa beliau akan berkahwin dengan Kate, tidak ada siapa yang lebih gembira daripada Lisa.


“William dan Kate pernah berkata bagaimana perpisahan menjadikan mereka lebih kuat. “Saya amat gembira mereka akan berkahwin,” katanya kepada akhbar The Sun.William sedang menjalani latihan sebagai pemerintah kereta kebal apabila dia mengunjungi kelab malam diBournemouth, Dorset.


“Saya terkejut apabila menyedari lelaki yang berdiri di sebelah saya. “Saya menari dengan rakannya sebelum itu dan dia yang memperkenalkan saya kepada William.

“Kami minum bersama sebelum beliau naik ke podium untuk menari. Kemudian beliau mengajak saya menyertainya. “Saya menari bersama dengan bakal raja. Saya sungguh teruja.


“Apabila mendengar pasangan itu berpisah beberapa minggu kemudian, saya sungguh terkejut,” kata Lisa mengenai kejadian itu.


Dia mula menerima mesej yang mengecamnya.


“Ada seorang pengirim yang berkata saya sepatutnya mati,” kata gadis itu.


Tekanan yang dihadapinya menyebabkan hubungannya dengan teman lelakinya, James Woodsford, 24, terputus.


Bagaimanapun, seperti William dan Kate, mereka kembali sebagai sepasang kekasih baru-baru ini.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: