Tuesday, December 30, 2008

Adik Selebriti Bercium Sakan

TAK SABAR rasanya bila menanti 2009. Maklumlah, jika dah sampai tahun baru, macam-macamlah azam yang Marilyn inginkan.

Dan mana-mana impian tahun ini yang tidak sempat dicapai, Marilyn tolaklah ke tahun seterusnya.

Sebenarnya, Marilyn bukanlah nak mengomel berjela-jela perihal pembukaan tirai 2009, sebaliknya Marilyn sekadar nak meluahkan rasa terkejut badak apabila menerima e-mel daripada teman baik Marilyn yang sedang belajar di luar negara.

Mati-mati ingatkan dia hantar gosip-gosip selebriti yang ada di negara yang sedang dia belajar, rupa-rupanya dia menghantar

satu gambar yang boleh membuatkan Marilyn terkesima seketika.

Marilyn diberi foto seorang gadis Melayu yang bercium mulut dengan teman lelakinya. Tertanya-tanyalah juga siapa empunya diri itu.

Belek punya belek, rupa-rupanya gadis itu merupakan adik kepada selebriti popular yang baru sahaja melangsungkan perkahwinan.

Aduh, macam mana boleh jadi begini adik oi. Dah tahu kakak awak tu dikenali ramai, maka janganlah hendak buat perkara yang boleh memalukan diri dan keluarga.

Jangan ingat awak tu berada nun jauh di negara orang, awak boleh buat sesuka hati tanpa mempedulikan batasan sebagai muslim dan melupakan nilai-nilai ketimuran.

Hmm.. Tapi tak sangka juga teman Marilyn di luar negara turut mengikuti perkembangan gosip-gosip terkini artis tempatan.




Marilyn: Terasa mahu membuat sedikit perubahan diri sempena tahun baru.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: