Thursday, March 19, 2015

Berilah Emma ruang – Kamal Adli




Krisis hubungan pasangan sensasi, Zizan Razak dan Emma Maembong bagai tiada penyudahan. Emma sudah memberi kenyataan bahawa hubungannya dengan hero filem adi wira Cicakman 3 itu sudah berakhir. Namun, Zizan masih belum membuka mulut, sama ada mengiakan atau menidakkan kenyataan tersebut.
Kemelut perhubungan mereka bertambah rumit apabila pelakon, Kamal Adli terus dikaitkan sebagai orang ketiga dalam perhubungan mereka.
Baru-baru ini, melalui ruangan pojok sebuah akhbar tempatan, Kamal difahamkan telah membawa Emma berjumpa kedua ibu bapanya.
Gempar dengan berita tersebut, Kosmo! menghubungi Kamal bagi mendapatkan penjelasan sebenar dari mulut tuan empunya badan. Terkejut dengan berita yang disampaikan, Kamal menafikan kenyataan yang mendakwa dia telah membawa Emma bertemu ibu bapanya.
Ikuti temu bual Kosmo! selanjutnya bersama pelakon yang pernah membintangi drama Cinta Tanpa Syurga itu.
KOSMO!: Melalui ruangan pojok dalam sebuah akhbar mingguan baru-baru ini, Kamal dikatakan telah membawa Emma Maembong berjumpa dengan ibu bapa anda. Benarkah kenyataan tersebut.
ADLI: Saya tidak tahu daripada siapa datangnya berita ini. Sejujurnya, saya tidak pernah membawa dia (Emma) bertemu kedua ibu bapa saya. Saya terkejut dengan berita ini dan pada masa yang sama saya sangat kasihankan Emma. Berilah dia ruang dan biar saya tegaskan di sini bahawa hubungan kami sekadar kawan biasa sahaja.
Benarkah status hubungan kalian hanya sebagai rakan biasa dan bukannya kekasih seperti digembar-gemburkan?
Ya, kami hanya bersahabat. Perhubungan kami masih belum sampai ke tahap sepasang kekasih lagi. Biarlah Emma selesaikan kemelut dengan Zizan dulu. Saya tidak mahu mengeruhkan lagi keadaan. Sebagai seorang sahabat, Emma ada berkongsi masalahnya dengan saya, namun perkongsian itu tidaklah melibatkan soal peribadi.
Pada pandangan anda, bagaimana nama anda boleh terkait sebagai orang ketiga dalam hubungan Emma dan Zizan?
Saya tidak tahu sebab sebenar dikaitkan dengan perhubungan mereka. Salah satu sebabnya, mungkin status solo saya selepas putus cinta dengan Intan Ladyana menjadi punca sesetengah pihak mengaitkan saya dengan Emma. Di samping itu, saya juga terlibat dalam beberapa drama yang membabitkan kerjasama antara saya dan Emma, justeru kemesraan kami mungkin disalah ertikan.
Apakah komen anda kepada sesetengah pihak yang masih mengaitkan nama anda dengan Emma?
Saya harap mereka faham keadaan yang dilalui Emma buat masa ini. Harapan saya, mereka boleh memberi ruang kepada Emma untuk menyelesaikan masalahnya dengan tenang.
Adakah keberangkalian kalian akan menjadi pasangan kekasih?
Saya tidak mahu menjawab soalan ini, biarlah kemelut hubungan Emma dan Zizan selesai dahulu. Namun, saya tidak boleh menolak ketentuan jodoh.
Sedikit perkembangan mengenai karier seni anda?
Saya dalam persediaan menjalani sebuah penggambaran filem terbitan MIG berjudul Isteri Untuk Dijual. Selain itu, saya juga akan menjalani penggambaran sebuah drama 30 episod yang masih belum ditentukan judulnya. Penggambaran tersebut akan bermula dalam waktu terdekat.


No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: