Monday, April 30, 2012

Mariah & Nick Berkahwin Ulang Ikrar Perkahwinan

Mariah dan Nick semakin bahagia selepas empat tahun mendirikan rumah tangga.

WALAUPUN sudah berulang kali memperbahrui ikrar perkahwinan mereka, pasangan Mariah Carey dan Nick Cannon memutuskan untuk melakukannya sekali lagi pada ulang tahun perkahwinan mereka yang keempat.

Pasangan ini 'berkahwin' sekali lagi pada ulangtahun mereka pada 27 april lalu dengan berlatar belakangkan Menara Eiffel yang berlokasi di Paris dalam suasana yang cukup romantik.

Malah pasangan ini pernah memberitahu akan berbuat demikian pada setiap tahun bagi mengeratkan lagi kasih sayang di antara mereka berdua.

Mariah dan Nick telah pun dikurniakan sepasang kembar iaitu Monroe Cannon dan Moroccan Scott Cannon yang berusia setahun.

Nick melamar sekali lagi isterinya di kota cinta, Paris.

Dalam pada itu, Mariah, 42, kelihatan anggun dengan busana berwarna putih yang dipadankan dengan tali pinggan dari warna hitam sementara Nick dengan suit serba hitam.

Sebelum ke Menara Eiffel, pasangan itu meraikan ulangtahun perkahwinan mereka di Hotel La Maison Blanche dengan dihadiri oleh para wartawan daripada seluruh dunia.

Nick sempat melamar Mariah seolah-olah mereka belum berkahwin dan membuatkan isterinya itu tersipu-sipu dihadapan wakil media.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: