Wednesday, February 29, 2012

Perniagaan mudah bersama MC2100




LEBIH kompak dan 'rugged' menjadikan siri MC2100 antara peralatan yang amat diperlukan oleh pengusaha, pengilang juga mana-mana syarikat untuk memperbaiki keberkesanan operasi perniagaan mereka.

Menerusi syarikatnya, Motorola Solution, Inc. (Motorola) kemunculan MC2100 sebagai sebuah komputer bergerak bagi memudahkan perjalanan rantaian perniagaan.

Menggabungkan semua kelebihan dan aplikasi kompak di samping reka bentuk yang lebih ergonomik, siri MC2100 menawarkan aplikasi komputer bergerak yang berprestasi tinggi.

Ia pada asasnya dibina bagi menyelesaikan masalah serta keperluan yang dihadapi oleh pengusaha kecil yang kini sedang berkembang pesat di rantau Asia.

Kelebihan siri MC2100 adalah ia memiliki lima jenis konfigurasi termasuk tiga enjin pengimbas yang berbeza, pilihan untuk sambungan WLAN dan beberapa aksesori vertikal yang spesifik.

Biarpun ringan, MC2100 juga didatangkan bersama pemproses yang berkuasa, papan kekunci numerik dan skrin sesentuh bagi memudahkan penggunaannya.

Kelebihan tersebut memudahkan tugas-tugas mengimbas seperti pengurusan inventori, penyediaan pengisian semula, penandaan harga, dan proses melabel.

Pastinya dengan kehadiran MC2100 mampu melancarkan urusan perniagaan anda, untuk maklumat lanjut layari laman web Motorola www.motorolasolutions.com.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: