Wednesday, February 29, 2012

(Gambar) Tingkatkan Kekuatan Seksual Nafsu Syahwat Atas Katil Anda Secara Serta-Merta!

image

TEGANGKAN IA SECARA SERTA-MERTA!

http://www.viriliti.com/v1/index.php/men/menscore.html

Selain daripada memenuhi keperluan batin dan memuaskan nafsu, seks mempunyai banyak kelebihan untuk lelaki dalam menjalani kehidupan seharian.

Antaranya, seks dikatakan;

• Menguatkan sistem ketahanan tubuh badan dimana dengan adanya orgasma ia akan meningkatkan pengeluran sel-sel darah putih yang akan menentang kesakitan dan penyakit.

• Memperbaiki tubuh badan melalui regangan dan pergerakan yang terlibat ketika melakukan hubungan kelamin merupakan senaman untuk tubuh badan. la berkesan terutamanya pada otot-otot perut, paha dan punggung.

• Menurunkan berat badan kerana seks yang bertenaga adalah satu bentuk senaman yang hebat. Dalam satu sessi, kamu boleh membakar kira-kira 200 kalori, yang bersamaan 25 minit di atas Stairmaster, 45 minit berbasikal atau setengah jam berjoging.

• Membuat wajah berseri-seri dimana kehidupan seks yang hebat akan menjadikan kulit lebih cantik berbanding menggunakan sebarang losen atau ubat. Apabila rang yang kamu sayangi menyentuh dirimu, ia akan kelihatan di wajah. Anak mata kamu membesar dan rona merah kelihatan pada pipi kamu. Ini akan membuatkan wajah kamu kelihatan berseri-seri.

image

Selain daripada Tongkat Ali, sup ekor, viagra, lintah dan pelbagai rawatan lagi untuk menaikkan syahwat lelaki, kini Krim Lelaki Menscrore boleh digunakan untuk meningkatkan nafsu syahwat anda DAN lebih hebat lagi ia boleh naikkannya secara serta-merta!

image

Krim Lelaki Menscore dirumuskan dengan formula 100% minyak pati daripada herba (tumbuhan). Krim ini membantu untuk meningkatkan stamina dan memanjangkan masa sebelum ejakulasi untuk memastikan bahawa pasangan anda akan sampai ke destinasi yang di tuju.

Berikut adalah ringkasan mengenai Krim Viriliti Lelaki Menscore:

1. Merawat ejakulasi/pancutan pramatang
2. Eraksi yang mantap dan kepuasan yang berpanjangan
3. Membantu menyuburkan kulit zakar
4. Merawat Balanitis, masalah kulit tidak berbahaya tetapi memberi kesan kepala zakar / kulup
5. Penjagaan kulit zakar
6. Membiarkan zakar segar dan dirangsangkan

Produk ini akan berkesan jika digunakan secara tetap. Produk yang dihasilkan oleh syarikat tempatan Malaysia dan dijamin 100% selamat dan diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia.

image image

Tunggu apa lagi? Klik di bawah sekarang…

http://www.viriliti.com/v1/index.php/men/menscore.html

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: