Monday, February 27, 2012

Dengarnya... Single duet Siti, Sean Kingston dilancar 1 Mac

pix_gal0
TAHUN lalu, penyanyi nombor satu negara, Datuk Siti Nurhaliza, muncul bersama album Inggeris pertamanya yang berjudul All Your Love. Daripada album berkenaan, dia tampil bersama single Falling In Love.

Cik Normah pun seronok mendengar lagu yang dimuatkan dalam album itu. Apatah lagi kalau didengar versi adunan semula single pertamanya, yang memang boleh buat kita bergoyang sakan.
Pada 1 Mac ini, Siti dikatakan akan melancarkan single keduanya pula yang berjudul Remember You. Lagu itu akan dilancarkan ke semua stesen radio di Malaysia, Indonesia, Singapura dan Brunei secara serentak.
Lebih istimewa, lagu ciptaan Bryan Bouro dan Alexander Kristian itu dinyanyikan Siti bersama penyanyi terkenal, Sean Kingston, yang popular dengan lagu Beautiful Girls.

Diterbitkan sendiri oleh Bryan, menerusi syarikat What’s Up Entertainment, Remember You diadun di Studio mixHous, Los Angeles, manakala proses mastering pula dilakukan di Oasis Mastering di Burbank, California.

Amboi, jauh benar proses penghasilan single Siti ini dilakukan. Teringat pula Cik Normah pada album Ella yang berjudul USA (1994), yang turut dirakam di Amerika Syarikat. Kalau album Ella itu berjaya terjual melebihi 300,000 unit, mungkin tempiasnya akan terkena juga kepada single dan album Siti.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: