Sunday, April 14, 2013

Tom Cruise belanja RM14 juta untuk Suri

AKTOR Tom Cruise (kanan) dikatakan berbelanja besar untuk bertemu Suri.


BINTANG dalam filem Mission: Impossible - Ghost Protocol, Tom Cruise tidak kisah berbelanja besar semata-mata untuk melepaskan rindu kepada anak kesayangannya, Suri.
Menurut sumber, aktor berumur 50 tahun itu akan menyewa sebuah jet peribadi bagi meraikan hari jadi ketujuh anak perempuannya itu. Tom berbelanja £3 juta (RM14 juta) untuk membawa Suri dari New York ke Hollywood.
"Tom mengenepikan soal wang dalam hal yang melibatkan anaknya itu. Dia akan melakukan apa sahaja demi Suri. Mungkin kedengaran agak hebat, tetapi dia benar-benar akan membawa Suri menaiki jet peribadi untuk bertemunya.
"Itulah yang akan berlaku sekiranya ibu bapa anda seorang bintang terkemuka Hollywood," ujar sumber rapat Tom kepada thesun.co.uk.
Sebelum ini Tom pernah beberapa kali menyewa jet untuk bertemu anaknya itu setelah berpisah dengan bekas isterinya yang merupakan seorang pelakon, Katie Holmes.
Suri yang kini tinggal dengan ibunya di New York bakal mendapat akses penuh menaiki jet peribadi tersebut pada hari lahirnya pada 18 April nanti.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: