Wednesday, April 10, 2013

Fizz Fairuz Upah Pengawal Peribadi Atas Faktor Keselamatan

Fizz fairuz mahu perbaiki semula hubungannya dengan Almy.
KUALA LUMPUR: Pelakon Fizz Fairuz terpaksa mengupah kira-kira empat orang pengawal peribadi sebagai langkah-langkah keselamatan ketika menghadiri acara-acara hiburan.
Fizz atau nama sebenarnya Mohd Fairuz Zainal Abidin, 34, berkata, memiliki pengawal peribadi membuatkan pergerakannya lebih mudah terutamanya apabila dikerumuni peminat ketika dia ingin mengejar masa untuk ke lokasi lain.
"Saya rasa lebih teratur pergerakan diri ini apabila mempunyai pengawal peribadi terutamanya ketika berada di majlis-majlis hiburan.
"Bagaimanapun saya tidak membawa mereka selalu, cuma ikut tempat yang bersesuaian sahaja.
"Tetapi, apabila di luar waktu kerja-kerja seni, mereka ini menjadi teman lepak pula," katanya.
Almy Nadia
Tambah Fizz, dia juga tidak kisah sekiranya ada pihak yang mempertikaikan sebab-sebab dia mengupah pengawal peribadi.
Sementara itu, selepas kontroversi pertunangannya dengan isteri orang pada 10 Februari lalu, Fizz juga mengakui dia dan aktres Almy Nadia kembali menjalinkan hubungan sebagai teman rapat semula.
Bagaimanapun dia enggan terburu-buru untuk lebih serius dalam perhubungannya bersama Almy, kerana ingin menjaga hati wanita itu yang pernah terluka gara-gara perbuatannya.
"Saya dan Almy masih lagi kawan dan kami sering keluar bersama. Tetapi kami beri ruang sedikit untuk masing-masing memulihkan keadaan gara-gara kesilapan saya dahulu.
"Lagipun saya tidak mahu terburu-buru, takut Almy kecewa lagi. Saya perlu menjaga hati dia dan keluarganya," tutur pelakon filem Nur Kasih The Movie itu.
Dalam pada itu, beritahu Fizz, kesilapannya menduakan Almy, bertunang dengan wanita bernama Azlyn Maissiela Mohd Nazar dalam satu majlis rahsia di Kuantan, Pahang sebelum ini benar-benar memberi pengajaran kepadanya selain lebih menghargai erti perhubungan cinta yang pernah dilalui bersama Almy sepanjang tujuh tahun bersama.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini:

Post a Comment