Wednesday, April 10, 2013

Fizo Omar Tidak Beri Keutamaan Soal Cinta

Fizo mahu memberikan tumpuan kepada kerjaya dan perniagaan yang diusahakannya berbanding soal cinta.
PETALING JAYA: Pelakon Fizo Omar menjelaskan dunia percintaan bukanlah keutamaannya buat masa ini walaupun dia pernah mengaku sedang menjalinkan hubungan dengan seorang gadis dikenali sebagai Haas Jaafar.
Fizo, 28, berkata, dia tidak mahu cerita peribadinya terlalu digembar-gemburkan kerana ingin memberikan tumpuan kepada kerjaya lakonan dan perniagaan burger yang sedang diusahakannya.
"Bukan kata cinta itu tidak penting kerana ia adalah lumrah dalam kehidupan seseorang manusia tetapi saya memilih untuk tidak memberi keutamaan kepada perkara itu buat masa ini kerana mahu tumpukan perhatian kepada kerjaya dan perniagaan," ujarnya kepada mStar Online.
Bagaimanapun kata Fizo, hubungannya dengan kekasih berjalan dengan baik dan mereka masih dalam peringkat mengenal hati budi masing-masing.
"Semuanya dalam keadaan baik tetapi kita tidak dapat meramalkan apa yang akan terjadi pada masa hadapan.
Fizo memberitahu hubungannya dengan Haas masih berjalan seperti biasa.
"Saya menolak untuk terlalu bercakap soal cinta kerana banyak hati yang perlu saya jaga terutama keluarga," katanya.
Dalam pada itu, Fizo berkata, dia juga bimbang apabila kisah cinta yang terlalu diberi perhatian akan merosakkan kariernya sebagai anak seni.
"Saya tiada masalah jika pihak media sering bertanyakan mengenai kisah peribadi dan percintaan tetapi saya kalau boleh tidak mahu ia terlalu diberikan penekanan.
"Saya mahu dikenali dan berjaya dalam industri ini bukan kerana cerita peribadi tetapi mutu lakonan," jelasnya.
Dalam perkembangan lain, Fizo memberitahu, perniagaannya iaitu Hot Burger semakin maju dan dia bakal membuka sebanyak 30 cawangan di Johor dalam masa terdekat.
"Buat permulaan saya mulakan di Johor terlebih dahulu dan Insya-Allah saya akan meneruskan di negeri-negeri lain pada masa hadapan," jelasnya.
Setakat ini, Fizo telah berjaya membantu golongan belia yang berminat dengan perniagaan itu dengan memberikan mereka gerai serta keperluan memasak selain latihan pengendalian sebagai persediaan.
Setakat ini Hot Burger mempunyai lebih 30 cawangan di sekitar Lembah Klang.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: